Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Een déjà vu-tandem - Forum Wereldfietser

Een déjà vu-tandem

We hebben het hier al vaker gezien en dit lijkt me weer een typisch gevalletje.
Heeft er in elk geval alle schijn van.

Enkele dagen geleden hier te koop voor 1000euro:
viewtopic.php?f=11&t=32983

En nu al weer te koop op de Belgische tegenhanger van Marktplaats voor 2000euro:
https://www.2dehands.be/fietsen/fietsen ... 69390.html

Zou het toch een andere fiets zijn of stijgt de marktwaarde van Avaghon fietsen tegenwoordig werkelijk zo snel? :roll:
Greetz,
Bram
Fraaie fiets.

Zou best wel eens die 2000 euro waard kunnen zijn. Wat de persoon ervoor betaald heeft lijkt me minder relevant, als 'ie een legale herkomst heeft tenminste.

Als hij/zij de fiets in een prijsvraag zou hebben gewonnen is er door hem/haar bijvoorbeeld ook niet voor betaald. Zo ook uit bijvoorbeeld een erfenis of een verjaardagscadeau...

Maar gezien dit onderdeel 'Te koop/Te ruil' heet, is het uw fiets?
1000 euro vond ik al weinig.
De nieuwe eigenaar heeft zelfs geen moeite genomen om een nieuwe foto te maken. Misschuen zit daar wel een pijnpuntje en is de foto wel erg flatteus. Je weet in ieder geval dat er onderhandelingsruimte is.
Behind Barz :roll:
Hij had in ieder geval geen zin om een eigen foto te maken.
Maar dit zie je zo vaak gebeuren.
Er wordt aardig verdient aan dit soort fietsen.
Mensen denken dat het niet veel meer waard is. Vragen een appel en een ei
Iemand denkt: He leuk fietsje voor de verkoop.
En vraagt het dubbele.
Vragen staat vrij, of je het er ook voor krijgt is dan dus de vraag.
Jurr schreef:
ma 08 apr, 2019 21:11
Maar gezien dit onderdeel 'Te koop/Te ruil' heet, is het uw fiets?
Ik heb zelf geen enkel belang bij deze fiets en ken geen van beide verkopers maar zo een rode fiets valt nu eenmaal gewoon erg snel op... :D

Verder dacht ik dat het voor onervaren potentiële verkopers hier misschien wel een eye-opener zou kunnen zijn, niets meer en niets minder. (Daarom ook bewust in dit topic geplaatst.)

Greetz,
Bram
Ach, sommige dingen blijken een andere waarde te hebben op de tweedehands markt dan dat een verkoper denkt.

In de buurt van de 1000 euro komt trouwens wel deze:

http://link.marktplaats.nl/m1392570812

Zeker als je die Bob aanhanger nog los zou verkopen om er een eerlijker vergelijk van te maken met de eerdere advertentie van de rode tandem.

Er zit bij deze zelfs al een schijfrem erbij op de Rohloff naaf als je goed kijkt op de eerste foto.
Dit topic is verplaatst vanuit 'te koop' aangezien het meer over het opnieuw te koop aanbieden van fietsen gaat dan om de verkoop van deze specifieke tandem.