Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat zijn jullie plannen dit jaar? - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Wat zijn jullie plannen dit jaar?

Whoow, dat is heftig. Veel sterkte gewenst!
Zeker…sterkte en spoedig herstel 💪🏻
Mijn vrouw wil volgend jaar in Slovenië fietsen :shock: .
Als iemand tips heeft?

Regine schreef:
do 10 nov, 2022 18:45
Volgend jaar in juli doen we heel waarschijnlijk de 'Midden Frankrijkroute' van Bordeaux naar Genève. Wij hopen alleen dat het niet te heet wordt in die periode.
Mooie route. Wij hebben na Vers (Cahors) het alternatief langs de Célé gedaan. Je mist dan wel wat "toeristische hoogtepunten" maar die 50 of zo kilometer door la France profonde waren ook heel aangenaam.
De hitte kan wel een dingetje zijn, dat klopt.
jasmon schreef:
za 12 nov, 2022 19:03
Ons plan om in 2023 naar Wenen te fietsen staat weer in de ijskast.

Het nieuwe plan is hopelijk überhaupt weer op de fiets te kunnen zitten.

Tijdens onze fietsen naar Praag tocht afgelopen zomer een besmette tekenbeet opgelopen, ik zal jullie het vervolg besparen maar moet nog lange tijd revalideren, opnieuw leren lopen EN fietsen. Het positieve tot nu toe is dat het mij gelukt is uit de rolstoel te komen. Prognoses zijn er niet.
Dat is een heftig gevolg van zo’n klein beestje! Veel sterkte en een spoedig herstel gewenst.
jasmon schreef:
za 12 nov, 2022 19:03

Het nieuwe plan is hopelijk überhaupt weer op de fiets te kunnen zitten.

[...]

Het positieve tot nu toe is dat het mij gelukt is uit de rolstoel te komen. Prognoses zijn er niet.
Beterschap en succes in't herstel!
beterschap!!
jasmon schreef:
za 12 nov, 2022 19:03
Ons plan om in 2023 naar Wenen te fietsen staat weer in de ijskast.

Het nieuwe plan is hopelijk überhaupt weer op de fiets te kunnen zitten.

Tijdens onze fietsen naar Praag tocht afgelopen zomer een besmette tekenbeet opgelopen, ik zal jullie het vervolg besparen maar moet nog lange tijd revalideren, opnieuw leren lopen EN fietsen. Het positieve tot nu toe is dat het mij gelukt is uit de rolstoel te komen. Prognoses zijn er niet.
Jasmon, van harte beterschap
voor zichtig weer op bouwen en duimen op betere tijden
Andries