Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [Foto-topic]: Grappige zaken onderweg - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

[Foto-topic]: Grappige zaken onderweg

1019 berichten
Enkele prentjes van in Canada:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Niet m'n eigen foto, maar jaren geleden hier langs gefietst.
road-sign-showing-hanging-rock-in-new-zealand-s-south-island-to-which-A6ETXC.jpg
IJsland, 2017:
Zweden, en ik geloof dat er meer plaatsen zijn waar je je zo kan voelen, hier viel het wel mee, lekker vlak en een aardige temperatuur.

Bijlagen

De naam doet iets ander vermoeden, (dit is in de buurt van Dubrovnik) en het is daar verre van
https://www.google.com/maps/@42.6047434 ... 312!8i6656
Afbeelding

Wellington NZ 1992
Zwitserland:

Bijlagen

Noorwegen, langs de weg vlak bij Trondheim:
_Peter_ schreef:
vr 10 aug, 2018 17:10
Zweden, en ik geloof dat er meer plaatsen zijn waar je je zo kan voelen, hier viel het wel mee, lekker vlak en een aardige temperatuur.
En hier zijn ze te koop :D
Filippijnen
Goat.JPG
Kaboem.....
P1000036_new.jpg
Ergens in Oost-Duitsland
P1000274_new.jpg
Schotland, Isle of Skye, 2009 (foto Rudi):
Sterke tekst ;)

Wel een waarheid als een koe trouwens :lol:
DSCN0501.JPG
Schotland, in de buurt van Loch Ness

Afbeelding
The Addams Family dichtbij de Loonse en Drunense Duinen... de auto stond er al een tijdje ;)

DSCN0469-k.JPG
Fedor schreef:
do 16 aug, 2018 18:21
The Addams Family dichtbij de Loonse en Drunense Duinen... de auto stond er al een tijdje ;)


DSCN0469-k.JPG
Ik fiets er dagelijks langs, maar die auto is me nooit opgevallen... ;-)
Polling schreef:
do 16 aug, 2018 18:26
Ik fiets er dagelijks langs, maar die auto is me nooit opgevallen... ;-)
De auto gaat ook steeds meer van zwart naar natuurtinten ;)

Op Streetview staat de auto er ook op, ook al onder het vuil (zowel in 2010 als 2016).
idd. die auto staat er al jaren?? volgens mij ik fiets er ook vaak langs haha zeg.. idd. heel bijzondere sfeer daar en aan de overkant een heel strakk modern huis/(bunker) :) juist het tegenovergestelde.
Gisterenavond tegengekomen in Malakka op een van de electronische reclameborden. :D

Bijlagen

En deze vandaag aan het einde van de dag in dezelfde plaats.

Bijlagen