Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hans struijk failliet - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hans struijk failliet

De belgen zijn op overnamepad :D Ik heb uit de wandelgangen vernomen dat zes Belgische investeerders een deelname hebben genomen in Santos. En ze zijn ook bij idworx langsgeweest, maar die was niet geïnteresseerd.

Wat fietsonderdelen betreft, die van Shimano zijn vaak goedkoper bij Duitse webshops dan in mijn winkeltje. Dat komt omdat de Duitse websites vaak overtollige inkopen/voorraad van fietsenfabrikanen opkopen. Soms zijn de spullen die ik bij Shimano inkoop zelfs duurder dan als ik ze via een Duitse consumentensite bestel :(

Mocht een monteur van Hans Struijk dit lezen en geïnteresseerd zijn in een part-time baan, dan heb ik nog wel plek. Want wij hebben het erg druk :D
Hans is altijd heel duur met spullen. Zij vragen voor een bi band €8

Mario
djveer schreef:
zo 17 jun, 2018 13:54
math schreef:
za 16 jun, 2018 18:59
Het klantenbestand waar deze winkels van moeten leven is minstens zo opportunistisch. Kijken, kijken, niets kopen en bestellen bij grote internetzaken, vaak in het buitenland. Verwachten dat je een fiets nog mag retourneren vanwege een kompasbel die het niet goed doet met beroep op het conformiteitsbeginsel, etc.
Um. Nee, reisfietsen van duizenden euro's met kompas verkopen terwijl je weet dat hij het niet doet (ik neem aan dat dit voor Santos niet als een verrassing komt) in de hoop dat je ermee wegkomt, _dat_ is opportunistisch. Een transactie plegen voor een fiets met kompas en dan verwachten dat dat kompas op die fiets bruikbaar is, dat is principieel en dus het tegendeel van opportunisme.
Beste schrijver,
Afgelopen week hoorde ik voor het eerst van het issue met de kompasbel en dat deze het soms niet doet.
Dit was voor mij onverwacht. We gebruiken deze bel sinds vele jaren op veel van onze fietsen. We zijn op dit moment aan het uitzoeken wat er aan de hand is en hoe we het kunnen oplossen. Zodra dat bekend is melden we ons weer.
Groet,
Robbert Rutgrink
oprichter Santos Bikes
Robbert Rutgrink schreef:
ma 18 jun, 2018 13:53
Afgelopen week hoorde ik voor het eerst van het issue met de kompasbel
Excuses, ik had me iets voorzichter moeten uitdrukken, in de trend van "als ze ervan weten".
No hard feelings.
Wel fijn als zaken ons gemeld worden want pas als we het weten kunnen we er mee aan de slag.
De kompasbel werkt niet als er een Ortlieb stuurtas op het stuur gemonteerd zit. Want die werkt sinds een paar jaar met magneetsluitingen :D :D
De Vakantiefietser schreef:
ma 18 jun, 2018 15:37
De kompasbel werkt niet als er een Ortlieb stuurtas op het stuur gemonteerd zit. Want die werkt sinds een paar jaar met magneetsluitingen :D :D
Daar ben ik dus laatst ook achter gekomen.. :wink:
https://youtu.be/q3cu6_UBrZU
Dat is niet de oorzaak. Ook zonder stuurrad treedt dit op.
Zonder stuurtas
Zullen we het hier on-topic houden?

De discussie over de kompasbel kan hier gevolgd en gevoerd worden.
De Vakantiefietser schreef:
ma 18 jun, 2018 15:37
De kompasbel werkt niet als er een Ortlieb stuurtas op het stuur gemonteerd zit. Want die werkt sinds een paar jaar met magneetsluitingen :D :D
Bij Vaude stuurtassen geen problemen?
Er is nu het bericht dat de Rechtbank van Den Bosch uitstel van betaling heeft verleend. Er is een bewindvoeder aangesteld.
Zie verder: https://nieuwsfiets.nu/2018/06/27/surse ... k-fietsen/
Wat een droef bericht.
Eric Schuijt schreef:
zo 17 jun, 2018 19:09
De belgen zijn op overnamepad :D Ik heb uit de wandelgangen vernomen dat zes Belgische investeerders een deelname hebben genomen in Santos.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het geen zes Belgische investeerders zijn.
De mensen achter Struijk ken ik niet persoonlijk maar mijn Belgische compagnon (geen zes dus) wel. Die is sinds een jaar mijn collega, houdt van fietsen, heeft inmiddels een echte Santos (Travel Lite) en doet aan vakantiefietsen met z'n gezin. Ik vond hem wel goed bij Santos passen.
Sinds gisteren klopt de titel van dit topic. De aangestelde curator zoekt nog wel naar mogelijkheden voor een doorstart.