Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Frank van Rijn bij Live op 5 (tv) - Forum Wereldfietser

Frank van Rijn bij Live op 5 (tv)

Wist niet wat ik zag toen ik voorbij zapte: Frank van Rijn bij een middagkletsprogramma op tv.
Hij heeft een aardig podium voor zijn verhalen. Misschien kun je het wel terugkijken!
Loes
Dank je. Ik heb er nog net een stukje van kunnen zien.
Op radio 5 hem beluisterd.
Toevallig vandaag in de bibliotheek 'Aan de voet van de Tour de Madeloc' geleend.
Toch wel een begenadigd fietser en schrijver, humoristisch ook.
Een aanrader.
Het was kort maar krachtig. Niet iedere kijker zal gecharmeerd zijn van een fietsreiziger. Hoop dat hij terug mag komen bij Live om zijn verhaal over zijn reis in Marokko te doen. Dan zal hij 2 vliegen in één klap slaan: hoe fijn kan een fietsreis zijn en hoe fijn is het fietsen in gastvrij Marokko. Zal voor menige kijker een eye opener zijn.
Ook bij Ekdom in de ochtend was hij te horen....
https://www.nporadio2.nl/ekdomindeochtend
Loes van den Bergen schreef:
wo 30 mei, 2018 10:37
Het was kort maar krachtig. Niet iedere kijker zal gecharmeerd zijn van een fietsreiziger. Hoop dat hij terug mag komen bij Live om zijn verhaal over zijn reis in Marokko te doen. Dan zal hij 2 vliegen in één klap slaan: hoe fijn kan een fietsreis zijn en hoe fijn is het fietsen in gastvrij Marokko. Zal voor menige kijker een eye opener zijn.
Tenzij hij natuurlijk gaat vertellen over de stenen die naar zen kop gesmeten werden, wat mij tijdens men beide fietsreizen door Marokko meermaals overkomen is.
Ook dat kan voor menigeen een eye opener zijn :)
Fantastisch mooi land, maar wat mij betreft door dit soort 'gastvrijheid' niet altijd even fijn op de fiets.