Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Je nieuwste aanwinst - Pagina 64 - Forum Wereldfietser

Je nieuwste aanwinst

2571 berichten
Ah vandaar dat ik je niet meer terug hoorde over de nieuwe wielen :D
RealRedHair schreef:
di 24 nov, 2020 13:33
Nog niet binnen maar wel besteld ondanks Corona, mijn nieuwe Avaghon X29 https://avaghon.nl/avaghon-x29/. Levering eind december :D
Vandaag opgehaald :D Mooi mat kleurtje vind ik zelf met de zwarte afmontage.

Bijlagen

RealRedHair schreef:
za 19 dec, 2020 17:06

Vandaag opgehaald :D Mooi mat kleurtje vind ik zelf met de zwarte afmontage.
Da's wel een XL29 ;) Veel plezier ermee!
Binnen een maand, da's erg netjes!
Mooie fiets!
Jurr schreef:
za 19 dec, 2020 17:25
RealRedHair schreef:
za 19 dec, 2020 17:06

Vandaag opgehaald :D Mooi mat kleurtje vind ik zelf met de zwarte afmontage.
Da's wel een XL29 ;) Veel plezier ermee!
Groooooot idd :)
Poeh da's een best dik fietsje hoor 8)

Lekker rijden met dat ding!
Laatste tijd heel wat zaken via MP verkocht en daar lichtere versies voor teruggekocht, dat zijn dus meer "upgrades" i.p.v. nieuwe zaken (zo probeer ik het tenminste voor mijzelf te verkopen :lol: ;))

Deze is wel echt nieuw want die had ik nog niet:
Afbeelding

Donsjasje van 50 euro bij de Decathlon. 290 gram en een stuk kleiner pakbaar dan een fleece. En de kleur vond ik erg fraai (naast de prijs) :)
Vooral voor 's avonds bij de tent (bij stilzitten koel je toch wel af) of als ik aan het fotograferen ben (bijv. wachten op een mooie zonsop- of - ondergang). De mouwen hebben overigens een goede lengte dus op de fiets gebruiken zou ook prima kunnen.
Fedor schreef:
do 24 dec, 2020 09:07
Laatste tijd heel wat zaken via MP verkocht en daar lichtere versies voor teruggekocht, dat zijn dus meer "upgrades" i.p.v. nieuwe zaken (zo probeer ik het tenminste voor mijzelf te verkopen :lol: ;))
Goed bezig! Tijd voor een update in het paklijst topic? ;)
Jurr schreef:
do 24 dec, 2020 13:54
Fedor schreef:
do 24 dec, 2020 09:07
Laatste tijd heel wat zaken via MP verkocht en daar lichtere versies voor teruggekocht, dat zijn dus meer "upgrades" i.p.v. nieuwe zaken (zo probeer ik het tenminste voor mijzelf te verkopen :lol: ;))
Goed bezig! Tijd voor een update in het paklijst topic? ;)
Ik moet de boel allemaal nog ff wegen, is in de planning (maar wel een beperkte lijst vergeleken met anderen dus) :)
Ik was aan het nadenken om een nieuwe fiets voor vrouwlief, de 2e hands markt wordt totaal verziekt momenteel door die misselijke handelaartjes zoals JH uit Haarlem, dus eigenlijk had ik al een excelletje opgemaakt met wat een nieuwe fiets opbouwen op basis van een Surly, Tout Terrain of Intec frame.
Tot ik vanmiddag mp open deed 8)
rsz_20201226_185007.jpg
Een Easy Rohler met Firmtech (oh dear) SON dynamo en lamp, Darim CSS velgen etc.

Ik ben blij en vrouwlief ook 8)

De man werd werkelijk bijna bedreigd door de eerder genoemde 'handelaartjes' die hem ver onder de vraagprijs onder druk aan het zetten waren, te triest voor woorden wat die voor berichten durven sturen naar andere mensen... :(
Shadow schreef:
za 26 dec, 2020 20:03
[...]

De man werd werkelijk bijna bedreigd door de eerder genoemde 'handelaartjes' die hem ver onder de vraagprijs onder druk aan het zetten waren, te triest voor woorden wat die voor berichten durven sturen naar andere mensen... :(
'k Zou bijna uit nieuwsgierigheid een advertentie ver onder de marktprijs neerzetten om te zien wat daar voor poëzie uit kan komen....

Goede score! Leuk ook zo'n kleurtje op een idworx :)

En ergens ook wel jammer, opbouw topics kunnen best leuk zijn ;)
Donsjasje van 50 euro bij de Decathlon. 290 gram
En 100 gram dons van 800 cuin. Kloppen de specs, denk je?
Bert van Sprang schreef:
za 26 dec, 2020 22:14
Donsjasje van 50 euro bij de Decathlon. 290 gram
En 100 gram dons van 800 cui. Kloppen de specs, denk je?
Moeilijk te bepalen. 800 CUIN is natuurlijk wel erg hoog en wordt vooral gebruikt bij de echt dure merken. Ik vraag me ook af of eendendons zo'n waarde wel kan halen.

Het dons is bij mijn jas wel netjes over alle banen verdeeld, daar waren wel wat klachten over bij de reviews. Het voelt iig super "fluffig" ;)

Ik zal het echte gewicht van de jas nog meten. Er zat echt een compleet boekje aan labels in de jas vastgenaaid. Die is er nu uit :P
Shadow schreef:
za 26 dec, 2020 20:03
Tot ik vanmiddag mp open deed 8)

Een Easy Rohler met Firmtech (oh dear) SON dynamo en lamp, Darim CSS velgen etc.
Heel mooi fietske, zeker in deze kleur ook :) . Nog aanpassingen in de planning, behalve het stuur normaal zetten?
Grandonneur schreef:
zo 27 dec, 2020 08:47
Shadow schreef:
za 26 dec, 2020 20:03
Tot ik vanmiddag mp open deed 8)

Een Easy Rohler met Firmtech (oh dear) SON dynamo en lamp, Darim CSS velgen etc.
Heel mooi fietske, zeker in deze kleur ook :) . Nog aanpassingen in de planning, behalve het stuur normaal zetten?
Beurtje geven; ketting, olie v/d naaf, banden, handvaten, zadel, remblokken, achterlichtje, lowrider erop etc.

Stuur stond na 5 minuten al terug normaal hoor :D
Fedor schreef:
za 26 dec, 2020 23:26
Ik zal het echte gewicht van de jas nog meten. Er zat echt een compleet boekje aan labels in de jas vastgenaaid. Die is er nu uit :P
296 gram... dus zelfs zonder "label-boekje" nog 6 gram zwaarder dan het opgegeven gewicht :x ;)
Jurr schreef:
za 26 dec, 2020 20:16
Shadow schreef:
za 26 dec, 2020 20:03
[...]De man werd werkelijk bijna bedreigd door de eerder genoemde 'handelaartjes' die hem ver onder de vraagprijs onder druk aan het zetten waren, te triest voor woorden wat die voor berichten durven sturen naar andere mensen... :(
'k Zou bijna uit nieuwsgierigheid een advertentie ver onder de marktprijs neerzetten om te zien wat daar voor poëzie uit kan komen....
Waar ik ook last van heb, als ik eens op mp zoek naar iets interessants, is dat deze handelaars doorlopend een rits andere merken in hun advertenties noemen. Dat mag volgens de mp-regels niet, maar mp doet er bij melding niets mee.
Komt omdat ze zakelijke accounts bijna niet aanpakken
Leon schreef:
zo 27 dec, 2020 11:29
Waar ik ook last van heb, als ik eens op mp zoek naar iets interessants, is dat deze handelaars doorlopend een rits andere merken in hun advertenties noemen. Dat mag volgens de mp-regels niet, maar mp doet er bij melding niets mee.
Ik heb in een donker verleden wel eens een eigen advertentie gehad die marktplaats hierom verwijderd had. Sindsdien meld ik het ook wel eens, maar het blijft maar staan.

Waardoor alleen maar meer mensen het gaan doen, en je net als bij eBay lange lijsten door moet scrollen vol dingen die niet eens in de buurt komen van wat je eigenlijk zocht...

Zonde wel.
Verlaat Kerstcadeautje... om gevraagd (het is al zo lastig om iets te verzinnen...) en gelukkig gekregen :)

Afbeelding