Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kerst nieuwjaars groet - Forum Wereldfietser

kerst nieuwjaars groet

hallo mede fietsers
ik wens juli allemaal hele fijne kerstdagen en een goed sportief 2018 met vele leuke fietstochten
gr marcel
Beste wensen en fijne feestdagen iedereen! :D
Na het lezen van een aantal topics leek mij het goed om deze weer eens bovenaan te plaatsen.

Ik wens iedereen fijne en gezellige Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018!

Uiteraard voor iedereen ook weer veel plezier en veel veilige kilometers, ongeacht op wat voor fiets je rijdt!
Daar drink ik maar eens een goed glas wijn op.

Santé!
Wat een mooie gedachte.
Wij wensen iedereen een droomrijk 2018.
IMG_7826.JPG
Nou, dan ook maar een van mij en Mevr. van der Veeke. Dat iedereen maar in beweging mag blijven. Letterlijk en figuurlijk.

Bijlagen

Ik wens iedereen zoveel mogelijk mooie ritten in 2021. Fietsen met dat ding. Geniet er volop van.
Nieuwjaarskaart.jpg
Jan
Ook de beste wensen voor 2021.
Hopelijk kan onze vereniging over niet al te lange tijd de leuke activiteiten weer oppakken.
Beste wensen voor 2021 :!:
Allemaal de beste wensen,hopelijk gaan het nieuwe jaar er flink tegen aan
Groetjes Andries :wf_blue :roll:
Ja vanuit Vlissingen ook voor iedereen een gezond en voorspoedig 2021 :D
Shadow schreef:
do 31 dec, 2020 19:58
Ja vanuit Vlissingen ook voor iedereen een gezond en voorspoedig 2021 :D
Hier vanuit de zuidoosthoek van het land ook douze points voor het nieuwe jaar.
Vanuit een heftig knallend Den Bosch* 🧨een voorspoedig jaar 👍 met veel fietsplezier 🚴 toegewenst!
*) https://www.bd.nl/den-bosch-vught/onger ... ~ae1d889c/

Corona heeft naast veel ellende toch ook wat goeds gebracht, namelijk op dit forum meer waardering voor fietstrips in NL en omringende landen, en goed geschreven reisverslagen met aandacht voor lokale historie en landschappen. Laten we dat vasthouden in 2021!
De beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal!
IMG_20210101_094603_246.jpg
:D
Beste wensen voor 2021 en hopen op een normaler jaar dan afgelopen jaar.