Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bike & Trekking Magazine failliet? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Bike & Trekking Magazine failliet?

bert sitters schreef: Wie zien zij als "klanten"? de abonnees of mogelijke adverteerders en partners voor commerciele bijdragen?
Dat laatste natuurlijk. Het is mij duidelijk dat Bike & Trekking niet onafhankelijk was en ook in de toekomst niet gaat zijn. Pretenderen ze overigens ook niet. Ze zoeken een account-/salesmanager, niet een hoofdredacteur.
Zeker omdat het gaat om de hoofdredacteur lijkt me duidelijk dat het gaat om de zakelijke klanten. Dat ze de financiën op #1 plaatsen lijkt me in dit geval ook wel terecht... geld is nu net het probleem.

Overigens geen leuke functie, zo te zien ben je in je eentje het hele blad behalve de schrijvers (maar ben je wel degene die de kopij controleert)... van hoofdredacteur naar webredacteur naar functioneel beheerder website naar communicatie medewerker tot aan accountmanager aan toe. Ik ken weinig mensen die zoveel kunnen schakelen en nog enigszins effectief zijn. En dan houden ze dat ook maar korte tijd vol.

Het lijkt me een verloren gevecht, maar wie weet. :cry:
bert sitters schreef:Wie zien zij als "klanten"? de abonnees of mogelijke adverteerders en partners voor commerciele bijdragen?
De klanten zijn de bedrijven die tegen betaling de onderwerpen en toon van de artikelen bepalen.
Weet iemand wat er met Arjan Kruik, die jarenlang die functie van hoofdredacteur en bladenmaker vervulde van die bladen, gebeurd is? Heeft iemand nog contact?
Bij het opruimen kwam ik een kaartje tegen waarmee ik 50% korting krijg (€15,- ipv €30,-) voor zes nummers Bike & Trekking Magazine. Op internet was het een beetje vaag, en nu tref ik hier dit onderwerp aan (uit december 2016).
Op deze website lees ik nu: "BIKE&trekking verschijnt 6x per jaar. 3x als printmagazine en 3x als digitaal magazine. De abonnementsprijs voor alle edities is € 19,66 excl. BTW. De abonnementsprijs wordt per editie in rekening gebracht.".
Weet iemand hoe het nu staat met dit blad? De prijs is exclusief BTW en de koppelingen op de website doen het bij mij niet, behalve die naar een digitale versie van 'Bike & hike Trekking' van 23 juni 2020. Daarin staat dan weer dat het blad 8x per jaar uitkomt en €4,95 per stuk kost en als je er meer koopt in een jaar dat de prijs omlaag gaat, maar daar lees ik ook dat Lifestyle Media ook de uitgaven 'Bike & Trekking' en 'Hike & Trekking' uitgeeft. Wat vaag allemaal.
Rix schreef:
vr 29 jan, 2021 22:11
Bij het opruimen kwam ik een kaartje tegen waarmee ik 50% korting krijg (€15,- ipv €30,-) voor zes nummers Bike & Trekking Magazine. Op internet was het een beetje vaag, en nu tref ik hier dit onderwerp aan (uit december 2016).
Op deze website lees ik nu: "BIKE&trekking verschijnt 6x per jaar. 3x als printmagazine en 3x als digitaal magazine. De abonnementsprijs voor alle edities is € 19,66 excl. BTW. De abonnementsprijs wordt per editie in rekening gebracht.".
Weet iemand hoe het nu staat met dit blad? De prijs is exclusief BTW en de koppelingen op de website doen het bij mij niet, behalve die naar een digitale versie van 'Bike & hike Trekking' van 23 juni 2020. Daarin staat dan weer dat het blad 8x per jaar uitkomt en €4,95 per stuk kost en als je er meer koopt in een jaar dat de prijs omlaag gaat, maar daar lees ik ook dat Lifestyle Media ook de uitgaven 'Bike & Trekking' en 'Hike & Trekking' uitgeeft. Wat vaag allemaal.
Er is ook een mogelijkheid contact met hen op te nemen (zie diezelfde website)
Ze zijn eind juli gestopt met berichten plaatsen op hun Facebook-pagina: https://m.facebook.com/BIKEandtrekking/