Additionally, paste this code immediately after the opening tag: trackr - Forum Wereldfietser

trackr

hoi leuk nieuwtje
als je nou iets kwijd raak kan je het zo weer terug vinden dus ook makelijk voor op de fiets
http://www.amazingnewtech.com/TrackR...
gr marcel


Moderated: Lange link korter gemaakt
Qua formaat is dit een best wel mooie oplossing, maar qua functionaliteit volgens mij niet. Het bereik van de tracker zelf is zeer beperkt, je bent afhankelijk van de app op de telefoon om de tracker te vinden. Net als menig ander beacon oplossing.

Denk dat ik toch eerder door blijf zoeken naar oplossingen die zelf een locatie doorgeven via GSM.
Jarno schreef:Het bereik van de tracker zelf is zeer beperkt, je bent afhankelijk van de app op de telefoon om de tracker te vinden. Net als menig ander beacon oplossing.
Hoe werkt dit ding dan? Wat is het bereik? (Tientallen meters? Honderden? Kilometers? Tientallen kilometers?)
Ik heb nu het idee dat alle voordelen genoemd worden maar de nadelen niet.
om een idee te krijgen hoe het werkt, lees reviews op bijv:
https://www.bol.com/nl/p/trackr-bravo-b ... 0190002kw7

Wim
15 meter dus.

Weet je wat ik dan denk van dit soort reclames?
Leon schreef:15 meter dus.

Weet je wat ik dan denk van dit soort reclames?
Stelletje boefjes.
Zoals ik zei, ik denk eerder aan oplossingen als deze.

Of als je liever bij Nederlandse websites kijkt, zoiets als dit.
Leon schreef:15 meter dus.

Weet je wat ik dan denk van dit soort reclames?
Dat is veel te klein als een van m'n katten ver in de omgeving rondloopt. Ik gebruik nooit apps en heb geen smartphone. Kan die wel op een gewone vaste computer?
Dit is een "ding" wat werkt als er veel mensen ook zo'n "ding" hebben en zodra ze in de buurt van jouw "ding" komen kun jij de laatste lokatie zien op de app. Overigens is dit meer iets voor in de grote stad, de kans dat er meerdere mensen met zo'n "ding" zijn is daar natuurlijk een stuk groter.

Misschien loont het de moeite om even verder te kijken dan je neus lang is voor je met de vinger wijst.
Of het een oplossing is is vraag twee.
_Peter_ schreef:Misschien loont het de moeite om even verder te kijken dan je neus lang is voor je met de vinger wijst.
Wil je a.u.b. even aangeven naar wie jouw vinger hier wijst?
Ik vind dat in (promo)verhaaltjes over dit soort dingen te vaak maar zéér vaag wordt vermeld dat het om crowd source tracking gaat, en dat het succes dus valt of staat (en voorlopig nog valt vrees ik... ) met het aantal mensen dat de bijbehorende app draait.....

Dat er verschillende systemen zijn (Tile, TrackR) draagt voorlopig ook nog niet bij aan het slagen van crowd source tracking.
Geweldig ding. Ik weet zeker dat ik hiermee veilig mijn fietsroutes kan fietsen.
keesjansman schreef:Geweldig ding. Ik weet zeker dat ik hiermee veilig mijn fietsroutes kan fietsen.
Weer iemand die uitsluitend zijn website wil promoten.
Nog meer boefjes in dit topic ;-)
Interessante link heb je trouwens gepost, Marcel. We kunnen zien dat je een man bent tussen de 50 en 54 jaar, en dat je via een Facebook-advertentie op de site bent gekomen.