Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mooi weer komt eraan - Forum Wereldfietser

mooi weer komt eraan

hallo fietsers
eindelijk komt dan toch het mooie weer 2de helft van deze week schiet de temp de lucht in,wat voor rondje of tochtje gaan julie rijden of ga je meschien bij de Giro d'Italia kijken is natuur ook erg mooi.ik ga er wel kijken de tijdrit en zaterdag en zondag die week daarop 10 mei groot onderhoud aan mijn fiets en dan dat weekend 14 15 en 16 mei ga ik een rondje fietsen.
gr marcel
We gaan nu de route fietsen die we vorige week rond Koningsdag hadden willen doen. We rijden met de auto tot net voorbij Münster, en pakken daar de R1 op, rijden dan 2 dagen naar het oosten, en draaien dan weer om, waarschijnlijk fietsen we dan via de Emsroute of iets dergelijks weer terug naar de auto. Gelukkig lijken de weergoden ons beter gezind dan vorige week. Met zulke winterse temperaturen zijn wij echt geen helden niet om te fietsen en zeker niet om te kamperen.
ontzettend veel fietsplezier geniet ervan
gr marcel
Ik word wakker de lucht is blauw, ik ga de wijde wereld in de natuur roept mij.

Fijne zondag allemaal.
Heb ik bij dit mooie weer op de Focus fiets op 4 mei naar m'n werk gefietst en terug: 58 km, heerlijk!
Straks lekker relaxed van Noordwijk naar Hoek van Holland de bammetjes liggen al klaar :D
met hemelvaart heb ik 88 km gefietst naar vorden daar de kasteelenroute gefietst,gisteren tijdrit gezien in apeldoorn 60 km en vandaag naar westendorp groot onderhoud aan mijn fiets.tandwielen en ketting en een nieuwe buiten band vernieuwd dus mijn fiets is klaar voor de grote tocht rondje nederland
gr marcel
Vanmiddag heb ik samen met m'n vrouw (zij op een e-bike en ik op de Focus racefiets) een fietstocht gemaakt door het natuurgebied Harssenbosch en over het jaagpad langs het Van Starkenborghkanaal en later weer terug. Verrekijker mee om vogels te bespieden. Zoals grutto's gezien. Wij hebben onze auto in Adorp geparkeerd, waarmee wij de fietsen vanuit huis hebben vervoerd.

http://www.groningerlandschap.nl/actuee ... eizoenopen

Afbeelding

Nu pas deze foto bijgevoegd: fietsers staan bij Harssenbosch te wachten voor overstekende koeien naar de stal om daar gemolken te worden. Rechts staat mijn vrouw (in het rood) met haar e-bike.
goldenlion schreef:Straks lekker relaxed van Noordwijk naar Hoek van Holland de bammetjes liggen al klaar :D
Wij reden vrijdag van Noorwijk naar Schagen, zijn we elkaar mischien wel gepasseerd :-)
Gisteren met mijn oud giant expedition fietsje mijn eerste 300 km brevet gereden door het golvend Noord-Frankrijk.
't Was een mooie dag, maar vandaag wil ik mijn fiets niet meer zien. :lol:
Went wel.
Grote ronde om de Zuiderzee gemaakt, globaal; Noordwijkerhout, Lelystad, Koekange, Ossenzijl, Edam, Noordwijkerhout.
Heel veel zon, veel wind en veel fietsers ook met bagage. We hebben genoten, wat is Nederland toch mooi!
Lelystad ligt ín de Zuiderzee!
Vandaag vannuit Noordwijk naar oude Ade gefietst en vandaar naar de Aalsmeerderbrug langs de Ringvaart. Bij de brug linksaf geslagen en via Hoofddorp, Heemstede naar Zandvoort gefietst en door de duinen terug naar Noordwijk. In de buurt van Hoofddorp een leuk gesprek gehad met een Franse mecanicien van het Cannondale Pro Cyclingteam, die stond daar met alle tijdrit fietsen die gebruikt zijn in de Giro in Apeldoorn er stond ook een wagen van Trek Factory racing.

Afbeelding
ik heb vandaag de doorkomst bekeken van de Giro d'Italia in hummerlo en in rheden bij de beklimming van de postbank,en daarna ben ik door gefietst naar arnhem maar daar kon ik de fines niet goed bekijken maar het was een zupper mooie dag 54 km gefietst.
gr
marcel22 schreef:ik heb vandaag de doorkomst bekeken van de Giro d'Italia in hummerlo en in rheden bij de beklimming van de postbank,en daarna ben ik door gefietst naar arnhem maar daar kon ik de fines niet goed bekijken maar het was een zupper mooie dag 54 km gefietst.
gr
Niet Postbank, maar Posbank, want ik ken die plek goed. Pittige hellingen met prachtige vergezichten over Arnhem heen.
Wat ik begrepen heb is deze vernoemd naar de 2e directeur van de ANWB.
Wil
"De Posbank is vernoemd naar het monument in de vorm van een halfronde stenen bank dat aanwezig is op een markant uitzichtpunt. Deze bank is vernoemd naar de heer G.A. Pos, oud-voorzitter van de ANWB."

https://nl.wikipedia.org/wiki/Posbank