Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mooie fiets reis film "Frei wie ein Känguru" - Forum Wereldfietser

Mooie fiets reis film "Frei wie ein Känguru"

Het is mij niet helemaal duidelijk wat hier nou de lol van is: 3000 km rechtdoor, bijna zonder iets te beleven, in een uiteindelijk saai landschap, in de bloedhitte zodat je in de donkere nacht moet fietsen op een weg die dan ook nog eens levensgevaarlijk is en met je camera als enige maatje . En die zegt niets terug. :roll:
arnob schreef:Het is mij niet helemaal duidelijk wat hier nou de lol van is:
Met een verslag (van iemand anders) van deze tocht is mijn nieuwsgierigheid naar, en uiteindelijk liefde voor het vakantiefietsen ontstaan. Zo zie je maar, smaken verschillen.

Ik had wel iets minder Florian, en iets meer landschap willen zien of informatie willen krijgen, maar hij heeft zijn film dan ook vast niet voor mij gemaakt. Had hij dat wel gedaan, dan had ik hem nog twee tips willen geven:
1. Maak je sensor schoon.
2. Die afspanpunten ("Mein Zelt ist nicht so sturmdicht") zitten niet voor niks aan je tent.

In elk geval bedankt voor de tip,

Carl
De lol is dat Florian vanuit Duitsland daar naar toe gefietst is.
Deze film is dus maar een stukje van zijn hele reis. Kijk maar hier

Jan
Bedankt voor het tippen van een WorldCycle Videos filmpje!
Nog meer zien? Like de Facebook pagina voor je dagelijkse dosis fiets-filmpjes-fun!



Geen Facebook? We zijn er ook op Twitter en Vimeo.

Afbeelding