Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wat een over heerlijk weertje - Forum Wereldfietser

wat een over heerlijk weertje

wie heeft er vandaag ook heerlijk gefiets het was zo ongelooflijk mooi weer,ik heb vanmiddag 50 km gefiets
gr
Zalig. Hier hebben we de hele winter op gewacht. Met mijn zoon 25 km in het bos gefietst op de crossert :D
Het was inderdaad fantastisch weer. 117 km op de teller. Klinkt meer dan het was - vier stops, waarvan twee met een biertje. En het was helemaal vlak.

De komende grote vakantie wordt er een zonder lange-afstandsfietstocht. Dat vond ik vandaag wel erg.
ik ben mijn een beetje aan het inrijden beetje conditie op doen ik heb,vandaag 50 in 3½ gefietst met 1 kleine stop.en zo af en toe een stapje verder en dan hoop ik weer fit te zijn eind mei wand in juni ga ik het rondje ned fietsen.
gr
Ja ik ook, rondje Nijmegen over de dijken.

Over dat in vorm komen http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... ng#p216450
Heerlijk vannuit Noordwijk naar Kijkduin gefietst en toen door de polder naar Hilligersberg en via de Rottemeren weer naar huis rondje was 117 km .
Ik heb zaterdag 2 april langs de Utrechtse Vecht gefietst, niet alleen bekend van de fraaie buitenplaatsen (met zelfs een Amerikaanse Amityville-villa ertussen), maar ook molens, zoals in Loenen. Het weer viel wel tegen, nog te fris en grotendeels bewolkt. In ieder geval lekker met de wind mee.
58 km op de teller als resultaat. Niet veel, want ik had 's morgens in stad Utrecht nog vergaderd.
Zondag 10 april echt heerlijk weer, bijna 18 graden, maar ik was op mijn molen in Kolham bezig.

Afbeelding
Afbeelding

Maandag 11 april: eindelijk ook aan zee 18 graden! Dus witbier met bitterballen bij paviljoen De Duinen aan het fietspad tussen Katwijk en Wassenaar aan Zee. Snackbar met terras waar sinds de jaren 70 weinig aan is veranderd. Geen muziek, niet hip en alleen bereikbaar voor fietsers, wandelaars en hooglanders!
Ja erg lekker plekje daar. Reed er vandaag nog langs met de racer
Maar als het echt zomer is en je komt er in het weekend ,sta je buiten in de rij om wat te bestellen.
Dirk
Maandag vanuit Veenendaal de Neder-Rijn bij Elst overgestoken, naar Opheusden en via Wageningen weer terug gefietst in de hoopvolle verwachting dat de fruitbomen van de Betuwe in bloei zouden staan. Dat bleek nog nèt niet zo te zijn. Volgende week maar weer. Heerlijk tegen de wind in...goeie training voor de zomer; het werd 58 km.

Ger
Martin E. van Doornik schreef:Ik heb zaterdag 2 mei langs de Utrechtse Vecht gefietst, niet alleen bekend van de fraaie buitenplaatsen (met zelfs een Amerikaanse Amityville-villa ertussen), maar ook molens, zoals in Loenen. Het weer viel wel tegen, nog te fris en grotendeels bewolkt. In ieder geval lekker met de wind mee.
58 km op de teller als resultaat. Niet veel, want ik had 's morgens in stad Utrecht nog vergaderd.
Zondag 10 april echt heerlijk weer, bijna 18 graden, maar ik was op mijn molen in Kolham bezig.

Afbeelding
Zaterdag 2 mei, Martin? Dan heb je aardig vooruit gefietst! Lijkt me wel ern mooir omgeving om te fietsen. Wel wat anders dan het Groninger Hogeland.
Westerwolder schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Ik heb zaterdag 2 mei langs de Utrechtse Vecht gefietst, niet alleen bekend van de fraaie buitenplaatsen (met zelfs een Amerikaanse Amityville-villa ertussen), maar ook molens, zoals in Loenen. Het weer viel wel tegen, nog te fris en grotendeels bewolkt. In ieder geval lekker met de wind mee.
58 km op de teller als resultaat. Niet veel, want ik had 's morgens in stad Utrecht nog vergaderd.
Zondag 10 april echt heerlijk weer, bijna 18 graden, maar ik was op mijn molen in Kolham bezig.
Zaterdag 2 mei, Martin? Dan heb je aardig vooruit gefietst! Lijkt me wel ern mooir omgeving om te fietsen. Wel wat anders dan het Groninger Hogeland.
Ooops.... ik bedoel zaterdag 2 april!
Ger64 schreef:Maandag vanuit Veenendaal de Neder-Rijn bij Elst overgestoken, naar Opheusden en via Wageningen weer terug gefietst in de hoopvolle verwachting dat de fruitbomen van de Betuwe in bloei zouden staan. Dat bleek nog nèt niet zo te zijn. Volgende week maar weer. Heerlijk tegen de wind in...goeie training voor de zomer; het werd 58 km.

Ger
Ik hoop dat door de hagel van vanmiddag niet alles uit de bomen is geslagen, sommige stenen hadden een diameter van 1 cm, mijn pruimenboompje lijkt het aardig overleeft te hebben.
Afgelopen nacht (12-13 april) na een lange tocht van 75 km geslapen op een NTKC
camping in Zorgvlied geslapen. Leuk!! Om half twaalf werd ik wakker in mijn tentje. Noodweer. Onweer, bliksem en hoosbuien. Ik lag droog.!
Een goede test dus. Vanmorgen weer mooi . Lekker gefietst.
^^^Droog ja. Maar bliksem weet wel raad met een tentje...;-)