Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3705 berichten

is al gerepareerd :-)

Afbeelding

En dit mijn fiets ergens op weg naar Immingsfjell in Noorwegen. De naam is Zwabbertje, dit vanwege zijn rij-eigenschappen.
frame: MTB merk Aquila (dat staat er op, dus dat zal wel zo zijn).

leuk draadje!

Sjirk

SjirkM schreef:En dit mijn fiets ergens op weg naar Immingsfjell in Noorwegen. De naam is Zwabbertje, dit vanwege zijn rij-eigenschappen.
frame: MTB merk Aquila (dat staat er op, dus dat zal wel zo zijn).

leuk draadje!
Nee Joh! Dan heb je een Concorde Aquila volgens mij. Wel toepasselijk zo, bij al dat water.

Haike schreef
Concorde Aquila volgens mij. Wel toepasselijk zo, bij al dat water.
Hoezo toepasselijk??? Aquila betekent arend, en concorde betekent eendracht...

Haike schreef:...Dan heb je een Concorde Aquila volgens mij....
Het is geen Concorde, Aquila is een framebouwer. Gezien mijn ervaring met geringe stijfheid van het frame is het merk geen aanrader. Volgens mij zit het meeste alumunium op de verkeerde plek. Ook zonder bepakking wilt ie nog wel eens shimmiën (net als ik met losse handen fiets :cry: )

Die van mij dan maar?

M'n Storck mountainbike die ik met BOB Yak gebruiks als vakantiefiets.

Afbeelding

Hier op de terugweg uit Belgie na een weekje fietsen.
Dit is bij de grens van Belgie en Nederland bij Weert, warm weer op 6 augustus 2006.
Was dus even gestopt voor een flesje fris.

Leuk zeg!

Mijn huidige reismachine: een Optima Condor met Radical tassen en een paar Ortliebjes.

Afbeelding

De Condor in Yucatan.
Nog steeds vind ik de Koga World Traveller 2002 mooi. Deze foto is gemaakt in juni 2002 toen wij moesten schuilen voor een hoosbui langs Loch Ness.

Dit jaar voor/ en achtergroep vervangen. But still going strong :D

John

Afbeelding

Cubeman schreef:Die van mij dan maar?

M'n Storck mountainbike die ik met BOB Yak gebruiks als vakantiefiets.


Hier op de terugweg uit Belgie na een weekje fietsen.
Dit is bij de grens van Belgie en Nederland bij Weert, warm weer op 6 augustus 2006.
Was dus even gestopt voor een flesje fris.
Eindelijk eens een andere Storck :lol: rij je met een multi-road frame? Die bob is beter te zien dan die mooie Storck

Eens kijken of ik ook een foto kan uploaden.
Als ik het goed gedaan heb kun je hieronder mijn rijtuig zien. Een wat aangepaste Gazelle Medeo.
Afbeelding
Samuel

Hoi allemaal, mijn fiets een Koga-Signature, sinds 1½ week in mijn bezit en onlangs met kerst 3 dagen in de Ardennen geweest,

[img]http://img386.imageshack.us/img386 ... .jpg[/img]

Allemachtig..... en dat ding... dat is toch alleen om mee te sturen..... :?:

En een stuurtas die zover vooruit hangt lijkt me ook geen winst.

Idd o zich lijkt het op de foto een hele bulk aan stuur maar in de praktijk valt het allemaal wel mee, er is in ieders geval voldoende ruimte om je handen daar te plaatsen waar het voor jou prettig is en betreft de stuurtas, dit is een tijdelijke stuurtas, hij geeft me geen extra weerstand omdat deze ver naar voren hangt, wat wel een nadeel is, is dat de kaart moeilijk te lezen is. ook is dit een fietstas welke niet meer compleet is hierdoor is deze tijdens het afdalen naar voor gekanteld en hierdoor niet meer overzichtelijk, de nieuwe tas is onderweg.
Hier nog een foto van een bovenaanzicht, daar komt het al anders over.

Groet Ad[/url]Afbeelding

M'n Koga Terraliner onderweg van Utrecht naar Marokko...

Afbeelding
Beste Ad,

Ik heb hetzelfde probleem (gehad) met de fietstas op de Globetraveller.

Het stuur is idd aan de wat grote kant. Het voordeel is wel, dat je veel van houding kunt wisselen.

Ik heb een (langwerpige) tas van AGU gekocht (19,95), welke is vormgegeven naar je stuur. Er past ook een kaart/ GPS/ telefoon in.

De tas is wel iets kleiner en kost € 19,95.

Edwin
Leuk om te zien wat voor fietsen er allemaal gebuikt worden! Na een eerste tocht met een Gazelle Champion Mondial die mij in leeftijd waarschijnlijk overtrof, verplaats ik mij tegenwoordig op een Koga Myata World Traveller-S, model 2002. Erg fijn fietsje, maar dat zullen er meer van hun eigen fiets zeggen...

De twee foto's zijn allebei van mijn laatste tocht, eind april in Schotland (noordwesten).

Afbeelding
Afbeelding
Ries schreef:
De twee foto's zijn allebei van mijn laatste tocht, eind april in Schotland (noordwesten).
Beste Ries,

Beiden foto's zijn ruim 3000 pixels breed en 'wegen' ongeveer 3 MB per stuk.
De foto's worden door het CMS systeem van de WF 'geresized'.

Niet iedereen heeft een hele snelle breedband internet verbinding en je zou een die mensen een groot plezier doen door de foto's eerst te verschalen tot pak 'm beet 600 à 750 pixels breed alvorens ze in je bericht op te nemen.

LP
LizPie schreef:
Ries schreef:
De twee foto's zijn allebei van mijn laatste tocht, eind april in Schotland (noordwesten).
Beste Ries,

Beiden foto's zijn ruim 3000 pixels breed en 'wegen' ongeveer 3 MB per stuk.
De foto's worden door het CMS systeem van de WF 'geresized'.

Niet iedereen heeft een hele snelle breedband internet verbinding en je zou een die mensen een groot plezier doen door de foto's eerst te verschalen tot pak 'm beet 600 à 750 pixels breed alvorens ze in je bericht op te nemen.

LP
dwz je zit eerst naar een paginabreed engels -sorry schots- verkeersbord te staren, en als alles eindelijk binnen is krimpen de plaatjes :D
LizPie schreef:
Beste Ries,

Beiden foto's zijn ruim 3000 pixels breed en 'wegen' ongeveer 3 MB per stuk.
De foto's worden door het CMS systeem van de WF 'geresized'.

Niet iedereen heeft een hele snelle breedband internet verbinding en je zou een die mensen een groot plezier doen door de foto's eerst te verschalen tot pak 'm beet 600 à 750 pixels breed alvorens ze in je bericht op te nemen.

LP
Inderdaad niet handig.... excuses! ik zal ze vanavond thuis even wat kleiner maken. Voor mijn eigen website maak ik ze altijd ook kleiner.