Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 136 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3705 berichten
Afgelopen zomer. (voor de raad-plaatje lezers, waar is dit) heeft mijn VSF1000 (met een nieuw gespaakt wiel onderweg na 10.000 km)

Bijlagen

Santos bepakt.jpg
Cobussie schreef:
ma 11 mar, 2019 15:22
Santos bepakt.jpg
Kijk daar is het missende bordje van de LF16 waar ik de weg hopeloos kwijtraakte :shock: :wink:
Leon schreef:
ma 11 mar, 2019 16:18
Cobussie schreef:
ma 11 mar, 2019 15:22
Santos bepakt.jpg
Kijk daar is het missende bordje van de LF16 waar ik de weg hopeloos kwijtraakte :shock: :wink:
Gaaf! Waar kan ik die bestellen??
misschien bij pol https://www.pol.nl/verkeersborden/nl/pa ... roupID=388
of bij het fietsplatform https://www.fietsplatform.nl

om beetje off-topic verder te gaan: kwam vandaag nog iets anders leuks met/van bewegwijzering tegen: dienblad van oude NS-vertrekstaat: https://loopedgoods.com/product/dienstblaadje/
Afbeelding
terug naar dit topic :wink:
Leon, als vrijwilliger (van LF) kun je in het bezit komen van oude bordjes. polyester wordt overal vervangen door aluminium. :lol:
Waarschijnlijk een open deur: http://www.santosbikes.com/

Ik rijd sinds een jaar op deze fiets, Pinion P.18 en riem. hydraulische velgremmen, en 62 mm banden. GEWELDIG. :D
1554655497910547623346416747415.jpg
Het is een Koga miyata Randonneur uit 1994-1997 volledig zelf opgebouwd met nieuwe onderdelen exclusief de de parralel v brakes, voorderailleur, achterderailleur, shifters+ remhevels de rest is nieuw als je ook zoiets gemaakt wil hebben doe ik het graag voor een redelijke prijs ik ben tenslotte fietsenmaker en het is m'n hobby om vakantiefietsen te maken 😉.
Mooie fiets :D, maar ... wat doet die baal hooi daar op je bagagedrager? :shock:
404F479A-1CC6-41EF-9374-F8E90B26A266.jpeg
willem.m schreef:
zo 07 apr, 2019 18:59
Mooie fiets :D, maar ... wat doet die baal hooi daar op je bagagedrager? :shock:
Ik zie wel wat overeenkomsten wat hooibaal betreft Willem :wink:

Edit: heb je hem dezelfde vraag gesteld?
Dat ben ik niet :roll:

Edit: we hadden voor 13 dagen eten mee.
Edit2: ik ben gewoon supernieuwsgierig joh.
Edit3: ik denk dat mijn reismaat deze heeft (13l): https://www.ortlieb.com/nl/dry-bag-pd350
Edit4: voortschrijdend inzicht: de voortassen en stuurtas zijn inmiddels vervangen door compacte exemplaren.
willem.m schreef:
zo 07 apr, 2019 18:59
Mooie fiets :D, maar ... wat doet die baal hooi daar op je bagagedrager? :shock:
Haha dit was de eerste keer dat ik op fietsvakantie (weekendje) weg ging maar ja zoals iedereen weet neem je de eerste keer veel onzin mee😂😂
Menoah schreef:
zo 07 apr, 2019 22:39

Haha dit was de eerste keer dat ik op fietsvakantie (weekendje) weg ging maar ja zoals iedereen weet neem je de eerste keer veel onzin mee😂😂
Gewoon dusdanig inkrimpen dat de voortassen niet meer mee hoeven.

Ik zoek namelijk nog een setje Front Rollers High Visibility, voor achterop overigens. ;)

Fraaie fiets trouwens :)
Menoah schreef:
zo 07 apr, 2019 22:39
willem.m schreef:
zo 07 apr, 2019 18:59
Mooie fiets :D, maar ... wat doet die baal hooi daar op je bagagedrager? :shock:
Haha dit was de eerste keer dat ik op fietsvakantie (weekendje) weg ging maar ja zoals iedereen weet neem je de eerste keer veel onzin mee😂😂
Dat herken ik helemaal. De eerste jaren nam ik ook veel onzin mee en had ik nog geen compacte spullen. Ik heb er heel wat fietsvakanties over gedaan om het volume te beperken. En nét toen ik dacht dat ik er was, werd bikepacking een trend, en bleek er nog veel minder mee te hoeven. Maar daar doe ik nog maar even niet aan mee, anders blijf ik spullen kopen, en dat is goed voor de winkels maar niet voor mijn portemonnee.
Haha dit was de eerste keer dat ik op fietsvakantie (weekendje) weg ging maar ja zoals iedereen weet neem je de eerste keer veel onzin mee😂😂
[/quote]

Gewoon dusdanig inkrimpen dat de voortassen niet meer mee hoeven.

Ik zoek namelijk nog een setje Front Rollers High Visibility, voor achterop overigens. ;)

Fraaie fiets trouwens :)

Bedankt 👍🏼
Ik heb vorige zomer erover nagedacht om een VSF TX800 te kopen ze zijn super goed en hebben een erg goede prijs kwaliteit verhouding prachtige fiets trouwens hoe bevalt een VSF?
Menoah schreef:
ma 08 apr, 2019 14:41
Ik heb vorige zomer erover nagedacht om een VSF TX800 te kopen ze zijn super goed en hebben een erg goede prijs kwaliteit verhouding prachtige fiets trouwens hoe bevalt een VSF?
Zelf geen ervaring mee, maar wel veel gelezen over de degelijkheid van de montage van de onderdelen. Na aanschaf alles dus goed na (laten) lopen.
Menoah schreef:
ma 08 apr, 2019 14:41
Ik heb vorige zomer erover nagedacht om een VSF TX800 te kopen
Maar als je jouw fiets net helemaal opnieuw opgebouwd hebt, wat heeft deze dan meer te bieden?
Mijn trouwe Stevens 6x light tour op de goorong in Australië.

Bijlagen

mooi die witte tassen, zie je niet veel :D
20190407_175246.jpg
Gekocht via het forum hier.. Zwaar content van... :D