Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 25 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3705 berichten

Geen foto maar een filmpje. :D Speciaal gemaakt voor dit forumonderdeel. Het duurt nog geen 2 minuten en is opgenomen in de omgeving van Amsterdam.

Heel kort voorproefje:

Afbeelding

Mooi Dennis!!

Veel plezier ermee!

Hoe doe ik dat een foto hier plaatsen.

Mario

Leuk filmpje!
Mooie fietsen en het is inderdaad een heel leuk stukje om te fietsen. Fietste daar ook vrij vaak!

Mijn mountainbrikje valsspelend en wel met trein omdat ik steeds maar een paar dagen weg kon en mijn kampeer-hart in Overijssel/Drente ligt:
Afbeelding
Zit nu wel een andere bagagedrager op, en de horens zijn voorlopig van het stuur verdwenen.
Was een beetje een nood-aankoop (tweedehands €500) omdat de fietsenmaker in een poging de bottombracket van mijn vorige brikje te vervangen de hele zaak vernaggeld heeft.

Hier is mijn fiets


[img]http://www.mijnalbum.nl/Album=GIX4H34Z


Mario[/img]

mario schreef:Hier is mijn fiets


Afbeelding
Hier is die echt (de fiets van Mario dus)

Afbeelding

Hier een foto van mijn gekuiste fiets na een weekje fietsen (malaga - biarritz - parijs)

Leeftijd 11 maanden - Kilometerstand: 9654km


Afbeelding

Wat een aparte tuit omlaag op je zadel. waarom is dat?

M. schreef:Wat een aparte tuit omlaag op je zadel. waarom is dat?
Om de druk op je genetaliën te verkleinen.

Zo'n productinnovatie zou je dan ook bij professioneel wielrennen verwachten. Waarom daar niet? (of heb ik iets gemist)

Dit is mijn vakantiefiets in vol ornaat: een matzwarte Santos Travelmaster 2.6 alu met Rohloff naaf. De fiets heb ik sinds 2006. Het is afgelopen zomer nieuw (service van Santos) omdat er roest onder de oude lak was ontstaan.

Afgelopen zomer heb ik de gele Ortlieb tassen gekocht, zodat ik als een soort Maja de Bij rondtour.

Afbeelding

M. schreef:Wat een aparte tuit omlaag op je zadel. waarom is dat?
Die 'tuit' heeft zo te zien dringend een pilletje nodig :lol: :roll:

Verkopen ze die zadels zo?

Fiets de wereld (op een Brooks zadel),
Whisky

whisky schreef:
M. schreef:Wat een aparte tuit omlaag op je zadel. waarom is dat?
Die 'tuit' heeft zo te zien dringend een pilletje nodig :lol: :roll:

Verkopen ze die zadels zo?

Fiets de wereld (op een Brooks zadel),
Whisky

Ja men verkoopt die zadels zo. Men kan ze zelf eerst gratis testrijden. Dit is iets wat onmogelijk is bij veel merken, om niet te zeggen bijna alle merken.

Het merk is selle smp. Er bestaat nog een andere wereld buiten brooks. ;-)

Heb vorige week malaga - parijs gereden (1856km) in 7 dagen met een stop in biarritz. Ik heb geen enkel probleem gehad met zadelpijnen en andere. Je mag ook niet vergeten dat zadels zoals een brook ed wel comfortabel zijn maar u wel aan energie doen verliezen door de soepelheid van hun constructie.

Hoi,

Ja, vooral bij een geveerde brooks gaat er wat energie verloren. Maar ze gaan wel lekker naar je achterwerk staan met de tijd.

Waarom hebben ze bij Selle de 'tuit' niet eenvoudig weggelaten? Hij heeft toch geen functie?

Fiets de wereld,
Whisky

Als ik op vakantie ga, dan wil ik ook genieten. Kan mij niet voorstellen dat je 1850 km fiets in 7 dagen tijd, met plezier.

mario schreef:Als ik op vakantie ga, dan wil ik ook genieten. Kan mij niet voorstellen dat je 1850 km fiets in 7 dagen tijd, met plezier.
Wel voor het plezier. Voornamelijk omdat het wij ons lieten sponseren en het geld schenken aan een goed doel. Dit jaar een kinder kankerfonds.

en hier is mijn Merida Crossway SE

Afbeelding

Venturi300 schreef:
M. schreef:Wat een aparte tuit omlaag op je zadel. waarom is dat?
Om de druk op je genetaliën te verkleinen.
Hebben ze hem ook voor linksdragend en rechtsdragend?

Dennis & Marijcke schreef:Geen foto maar een filmpje. :D Speciaal gemaakt voor dit forumonderdeel. Het duurt nog geen 2 minuten en is opgenomen in de omgeving van Amsterdam.
Heel gaaf! Zou een mooi promotiefilmpje zijn voor het Nederlandse toerisme.
Samuel.