Hilver schreef: ↑wo 17 jul, 2019 19:13
Wouter Duijndam schreef: ↑do 11 jul, 2019 15:13
Ik geniet echt van elke meter die ik maak!
Momenteel een rustdag na 12 dagen onafgebroken te hebben gefietst. Teller stand staat op 1303km momenteel.
Ik vind de route die ik rij fantastisch, super mooie landschappen, uitzichten en gelegenheden om foto’s te maken.
@Wouter:
Fijn dat het goed gaat en dat je geniet.
Zo word je beloond voor je minutieuze voorbereiding.
Veel plezier verder.
Jan
Jan, ik heb exact 2330km gefietst om bij mijn appartement te komen.
Ik wil iedereen hier bedanken voor alle goede adviezen.
Ze zijn meer dan eens van pas gekomen en heeft er mede voor gezorgd dat deze trip voor mij onvergetelijk is geworden.
Voor mijn vrouw en 6 jarige dochter was het zwaar dat ik er 23 dagen niet voor hun was.
Met mijn vrouw afgesproken dat in mijn volgende fietsreis in de planning zet voor over 5 jaar dan is onze dochter een stuk zelfstandiger.
Je moet wat te dromen hebben toch en het is mij supergoed bevallen.
Met de fiets heb ik niks gehad en ik heb deze alles behalve gespaard. Wel heb ik twee keer de banden op moeten pompen.
Op sommige stukken in Frankrijk zat ik vol in een mountainbike terrein en ik hou wel van gas geven. De Ortliebs hebben dan ook de nodige schaafwonden opgelopen.
Waar ik helemaal blij werd van mijn voorbereiding en alle gestoken moeite in het uitbalanceren van de fiets was in de afdalingen. Hoogst behaalde snelheid is 63km/ph geweest zonder maar ook 1 trilling en ik ben echt oprecht onder de indruk van de Koolstop remblokken!