En met de legendarische blubber

Toch een prestatie dat PB rijden. Zou ook graag eens de kasseienstroken rijden (dan wel met dikke banden

Jammer van je andere fiets... je hoort toch regelmatig dat fietsen tijdens reizen gejat worden

En met de legendarische blubber
Voorbereiding voor tandem-functie. Fiets is er lang genoeg voorMarco Meijerink schreef: ↑vr 06 jul, 2018 10:15Gave fiets Shadow.
Vraagje, waarom zit er een stuur achter je zadel?
Ik gok voor kleine bijrijder(s). Lijkt mij een ideale fiets, zeker met kids als je toch meer bagage moet meenemen.Marco Meijerink schreef: ↑vr 06 jul, 2018 10:15Gave fiets Shadow.
Dan kan de kleine jongen of meid mee achterop, onze zoon is 4 en kan net zelf fietsen, als ie moe is laad ik z’n fiets in de tas en kan ie achterop. Onze dochter is 1,5 en die is er nog niet aan toe, die zit meestal bij moeders achterop de Ute;Marco Meijerink schreef: ↑vr 06 jul, 2018 10:15Gave fiets Shadow.
Crank is van FSA. We hebben voor het pro-module frame gekozen omdat we het iets anders hebben opgebouwd (met name andere wielset, standaard set is erg zwaar) en omdat er een andere zadelpen bij zat (en ik vind het frame mooier de dan lichtgroene, niet wit).bdr schreef: ↑di 05 jun, 2018 14:33Waarom hebben jullie voor een zelfgebouwde versie gekozen op basis van het losse frame (de pro-module) ipv van voor de witte variant met 105 groep?Fietsvriend schreef: ↑ma 21 mei, 2018 20:07
Mijn fietsvriend (met precies dezelfde fiets, maar andere tassen) en ik zijn zeer tevreden over het comfort van het stalen frame (carbon vork) en de 105-shimano groep (48x32, 11-36).
De 48-32 crank is toch van PraxisWorks, niet van Shimano? Die maken toch alleen een 53-39, 52-36, 50-34 en 46-36?
Handig om met je vriend dezelfde fiets te kopen, kan het niet aan de fiets liggen als een van de twee achterblijft of juist sneller gaat. Leuke fietsen, dat ze maar veel gravel mogen zien!Fietsvriend schreef:Hij is geslaagd voor de eerste test, mijn Specialized Sequoia (de voorste op de foto). Dat het een te gekke graveller is, wist ik al. Dat ie een perfecte aanhangfietstrekker is, had ik ook al mogen ervaren. En sinds dit weekend weet ik dat ie ook niet vies is van een korte vakantie met bepakking.