Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 76 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3705 berichten
Afbeelding

In Spanje afgelopen zomer...
bert claes schreef:Afbeelding

In Spanje afgelopen zomer...
Heb je niet een kleiner fotootje? ;) :P
Heb je niet een kleiner fotootje? ;) :P

Haalt de woorden uit m'n mond..
Afbeelding

Hier een iets groter plaatje van dezelfde fiets
mjajansen schreef:Afbeelding

Hier een iets groter plaatje van dezelfde fiets
Mobiele post van de Dokkumer vlaggencentrale:D?

Nice!
Groeten uut Twente! :wink:

Henk

kunst en fietswerk
Travelmaster schreef:
mjajansen schreef:Afbeelding

Hier een iets groter plaatje van dezelfde fiets
Mobiele post van de Dokkumer vlaggencentrale:D?

Nice!
Er hangen er inmiddels drie nieuwe aan :-) zorgt steeds voor een leuke conversatie met de aziaten hier! Het enige frustrerende is dat IEDEREEN de vlag van belgie voor duitsland aanziet ;-)
Afbeelding

Dit is de 20 jr oude koga traveler die ik heb opgescharreld, nadat mijn vorige fiets was gestolen. De kleurstelling oogt wat gedateerd, maar komt misschien weer in de mode. Het stuur had ik nog liggen, met ergo 8spd erop, dit werkt wonderwel met shimano 7spd. De voorbouw daar moet nog aan worden gewerkt.
Koga Randonneur zonder het vlinderstuur. Ik vond dit nogal kortbij zitten wanneer je de handen plaatste om bij de rem en schakelhendels te komen.
Dit ex-WT stuur rijdt veel prettiger. Sportief bijna! De lederen handvatjes heb ik leren waarderen op mijn CityLite.
Evt nadeel: geen mogelijkheid om eens je handen te verplaatsen.
De stuurtas is nu veel beter geplaatst, deze zat op het vlinderstuur veel te laag en veraf.
Het orignele zadel werd onlangs vervangen door deze Brooks.

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Gele veren?
Pipopopo schreef:Gele veren?
Volgens mij een Brooks MTB-zadel uit de jaren 80, toen waren die gele veren leverbaar. Net als roze handvatten en knal-gifgroene fietsen :P
Marten schreef:
Pipopopo schreef:Gele veren?
Volgens mij een Brooks MTB-zadel uit de jaren 80, toen waren die gele veren leverbaar. Net als roze handvatten en knal-gifgroene fietsen :P
Uit de jaren 80: dus zeker nog van uitstekende kwaliteit leer! Wees er zuinig mee.
Leon
Mijn omgebouwde Rotor MTB tot vakantiefiets:
Afbeelding
Afbeelding
rara waar is dit?
Vogezen??

Henk

kunst en fietswerk
Een foto in de achtertuin omdat ik de eerste vakantie nog moet gaan maken.

https://picasaweb.google.com/1000898024 ... /Reisfiets
JanW schreef:Een foto in de achtertuin omdat ik de eerste vakantie nog moet gaan maken.

https://picasaweb.google.com/1000898024 ... /Reisfiets
Hoi,

Mooie fiets benieuwd naar merk en type.
robert-hart schreef:
JanW schreef:Een foto in de achtertuin omdat ik de eerste vakantie nog moet gaan maken.

https://picasaweb.google.com/1000898024 ... /Reisfiets
Hoi,

Mooie fiets benieuwd naar merk
Staat er gewoon -en nog leesbaar ook!- op: Salsa (Surly ALumnium )
Staat er gewoon -en nog leesbaar ook!- op: Salsa (Surly ALumnium )[/quote]

Op welke foto staat Surly ? ieder geval bedankt :wink:
m-gineering schreef: Staat er gewoon -en nog leesbaar ook!- op: Salsa (Surly ALumnium )
Ik snap hem niet, het is echt een stalen frame. En Surly en Salsa hebben toch niets met elkaar van doen?