Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 73 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3705 berichten
Mijn Stevens Randonneur, gedoopt tot Wolf. Maar we noemen hem Beer (don't ask). Tijdens zijn eerste tour naar Bazel.

Afbeelding
Vakantie DLD, een stukje de moesel afsnijden richting krov, het is een Cube SL road comp uit 2008, aankomend jaar met aangepast voorblad zodat ik makkelijker de heuvel/berg op kan.

Afbeelding
Afbeelding

Hoewel ik deze Koga Miyata Terraliner Lady nog niet zo lang in m'n bezit heb, en m'n eerste fietsvakantie nog moet komen. Heb ik nu al reuzenveel plezier van m'n "meisje"
applemeisje schreef:Koga Miyata Terraliner Lady
Je stuurtas leunt op de balhoofdbuis. Dat is niet de bedoeling. Het kan vervelend zijn voor de kabels en geeft slijtage waar het niet hoeft.
Wat voor ding is het?
Leon
Leon schreef:
applemeisje schreef:Koga Miyata Terraliner Lady
Je stuurtas leunt op de balhoofdbuis. Dat is niet de bedoeling. Het kan vervelend zijn voor de kabels en geeft slijtage waar het niet hoeft.
Wat voor ding is het?
Leon
Het is in ieder geval een XL.
Goh....daar had ik eigenlijk niet zo opgelet!! De tas kreeg ik bij de aankoop v.d. fiets, merk Easy Rider. Het is dus eigenlijk de bedoeling om de kabels vrij te laten en zonodig aan de linker- of rechterzijde v.d. stuurtas laten hangen.
Dat ga ik v.d. week eens uitprobere
...fiets van de buurman (z'n Opa)!
Afbeelding
Mooi plaatje. Die goeie ouwe tijd. Hoewel een rek op je fiets is weer helemaal in. :lol:
De poes hoefde maar 500 meter mee.....

Afbeelding
Afbeelding
Toch wel erg mooi zo'n ligfiets. Jammer genoeg staat de garage vol en zijn ze best duur :(
Vooruit: dit was afgelopen weekend... kijkend naar m'n zadelafstelling..

Afbeelding
eindelijk na lang wachten.
Mijn nieuwe fiets met Rochloff, Belt, css velgen enz.
Ik ben er super blij mee en wat fietst dat licht!
Afbeelding

incl. 2e hands brooks b17 :wink:
Wimmert schreef:eindelijk na lang wachten.
Mijn nieuwe fiets met Rochloff, Belt, css velgen enz.
Ik ben er super blij mee en wat fietst dat licht!
Afbeelding

incl. 2e hands brooks b17 :wink:
Mooi hoor! Is dit ook een travelmaster? Geen voordrager?
ja dit is een travelmaster 2.8
geen voordrager omdat ik met kar ga rijden ipv tassen

kortweg lukt wel met achterrek
Wimmert, veel fietsplezier toegewenst, met die oranje kleur weten ze in ieder geval dat je uit Nederland komt!
Frits
@frits OZO! En leuk dat je ook uit almere komt.
Wellicht zien we elkaar nog weleens voorbij crossen :)
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

De Bulls zoals deze afgelopen September gebruikt werd voor de trip Reschen-Venetie.
Tijdelijk aanwezig: achterdrager en spatbordjes.
Permanent aanwezig: GPSmap 62S.
Mooie bike fijn ding ook die garmin ;)
Mijn oudje weer bijna helemaal opgeknapt ,een paar dingetjes blijven noch te doen ,nieuwe stickers heb ik van de firma Snel gratis toegestuurd gekregen :D
Verder gebruik ik de Snel nog dagelijks .

Afbeelding