Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Je eigen naam gebruiken - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Je eigen naam gebruiken

Alien schreef:
Robertjan schreef:Over bedreigingen kun je geen mening hebben. Je wordt bedreigd of niet.
Dat is pertinente onzin. Bedreiging is bij uitstek een gevoelskwestie: we zeggen niet voor niets dat iemand zich bedreigt vóelt. Waar de grens ligt waarbij men zich bedreigt voelt, verschilt per persoon.
Dit. Hoewel strafrechtelijk gezien er wel duidelijke criteria zijn voor wat geldt als bedreiging en wat niet, daarin is de persoonlijke mening niet zozeer van betekenis.

Overigens denk ik persoonlijk niet dat het gebruik van eigen naam ook maar enigszins een verschil zal maken in het uiten van serieuze bedreiging via bijv. PB richting moderators.
Ik ben gewoon Aart Veldhuizen, meer of minder kan ik er niet van maken.

Op serieuze fora onderteken ik graag gewoon met mijn eigen naam. Ik vind niet dat ik wat te verbergen heb. Van vervelende mails heb ik geen last. In een spel als Hattrick en in Onlineschaaktoernooien gebruik ik wel een nickname.

Tegelijkertijd heb ik geen moeite met nicknames en zie niet goed in waarom iemands verbale gedrag beter zou zijn als men hun eigen naam gebruikt. Als supervisor/coach en vertrouwenspersoon onheuse bejegening weet ik maar al te goed dat er kwetsend kan worden gecommuniceerd. Daarom ben ik er erg voor dat er nu over de wijze van communiceren wordt gepraat. Want wat de een bij iets voelt of bedoelt, kan de ander vaak niet ruiken. Ik denk daarom dat het goed zou zijn om hier gewoon elkaar op te roepen om het te melden als iemand een manier van communiceren niet prettig vindt. En dat een ander daar dan gewoon rekening mee houdt of uitlegt wat hij wel had bedoeld.

Tenslotte: mensen zijn in tegenstelling tot (andere) dieren in staat om te praten, om over posten nog maar te spreken. En daarin zijn mensen in een groot nadeel. Want doordat we kunnen praten kunnen we om de hete brei heen draaien, kunnen we stinkende wonden met mooie praatjes bedekken en nog veel meer.
:roll:

Er komt langzaam een woede in mij op ..., Robertjan.

De Wereldfietser verwijder ik uit mij favorieten, om te beginnen.

Loes
Ik kan de frustraties bij het bestuur soms best begrijpen, maar is de primaire taak van een voorzitter niet juist om bruggen te bouwen? Ik ben bang dat dit soort reacties daaraan niet bijdragen.
Hee kijk! Een voorbeeld van hoe het niet moet!
:?
Loes van den Bergen schreef::roll:

Er komt langzaam een woede in mij op ..., Robertjan.

De Wereldfietser verwijder ik uit mij favorieten, om te beginnen.

Loes
Dat ruimt de favorieten wel weer wat op ja :lol: . Maar woede? Irritatie is het meer, bij mij. Nu is er een hele discussie gaande over hoe elkaar te bejegenen, krijg je dit weer. Ongetwijfeld aangewakkerd door eenzelfde soort irritatie die mij nu bekruipt, maar zeker weten kan ik dat natuurlijk niet.
mag ik alle deelnemers aan dit topic verzoeken om het fatbike topic te gaan lezen?
dan zie je hoe het wel moet...zo simpel is het.
8)
nobbiomatic schreef:mag ik alle deelnemers aan dit topic verzoeken om het fatbike topic te gaan lezen?
dan zie je hoe het wel moet...zo simpel is het.
8)
Dat lees ik met veel plezier, en doe daar ook mijn bijdragen, dankuwel :lol: .
Het kan aan mij liggen maar ik kan de berichten van Robertjan waaraan hier gerefereerd wordt niet terugvinden. Sterker nog, bij zijn profiel staat:
Totaal aantal berichten: 0
Nee he. Weer zo'n actie,... dat zal toch niet?!

Edit: het lijkt er wel op dat RJ zijn posts heeft verwijderd. Waarschijnlijk zit hij lachend mee te lezen nu. Wellicht is de waarheid anders - dat weten we tenslotte niet - maar ik vind een dergelijke actie altijd jammer, heel erg jammer.

Stap er dan met een klapper uit, waarin je even laat weten wat je nu écht denkt, en waarom je stopt als voorzitter. Want dat lijkt mij de enige logische vervolgactie.
gerritdevries schreef:Het kan aan mij liggen maar ik kan de berichten van Robertjan waaraan hier gerefereerd wordt niet terugvinden. Sterker nog, bij zijn profiel staat:
Totaal aantal berichten: 0
Robertjan lijkt inderdaad al zijn berichten verwijderd te hebben.

Renaat
Klopt, ik heb contact met hem gehad hierover.
Niet alleen zijn hierdoor een aantal discussies enigszins verminkt, ook een groot aantal huishoudelijke mededelingen van het bestuur zijn weg.

Mijn voorstel is om een backup terug te halen maar dit heeft wel als nadeel dat we alle berichten van na de backup verliezen. Ik heb ook geen idee hoe vaak een backup wordt gemaakt. En ik kan op dit moment niemand bereiken die dit kan doen.
Ik ben slechts een moderator (met naam dit keer) en geen systeem beheerder.

Hans
Goed van je. Wellicht horen we ooit nog de beweegredenen.
Jammer hoor!
Zeker jammer.
Jammer!
4678 stuks berichten.
Het lijkt me verstandig de backup op te halen, desnoods het forum even dicht zetten.
Groet
Ave Gone schreef:4678 stuks berichten.
Het lijkt me verstandig de backup op te halen, desnoods het forum even dicht zetten.
Groet
Lijkt me ook geen overbodige luxe.

Er moet me wel van het hart dat ik hoop dat deze actie enórm onbezonnen was, en niet meer dan dat.
Zie dit bericht.

Ik weet niet hoe ik het forum dicht moet zetten. En het lukt me niet iemand te bereiken die dit wel kan (en daarnaast ben ik vandaag gewoon aan het werk).

Het advies is dan ook even terughoudend te zijn met posten.
HansvanderVeeke schreef:Zie dit bericht.

Ik weet niet hoe ik het forum dicht moet zetten. En het lukt me niet iemand te bereiken die dit wel kan (en daarnaast ben ik vandaag gewoon aan het werk).

Het advies is dan ook even terughoudend te zijn met posten.

Hans

je hebt pb