Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets, feest en alcoholica - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fiets, feest en alcoholica

Nou Martin, er zit wel een klein verschil tussen met een biertje ná de tocht voor je tent zitten, en compleet lamgezopen op de fiets stappen.

Hoe heeft je vader de cursus "anger management" ervaren, uiteindelijk :lol: ? Een verjaardag kon je duur komen te staan, of niet? Hij zal wel zo z'n redenen hebben gehad, denk ik?

In grote lijnen ga ik met je mee hoor. Niks zo irritant als een dronken mafkees :lol: :lol: .
Martin E. van Doornik schreef:Alcohol? Bwééérk... daar ga ik van over m'n nek. Wil je soms dronken op een fiets rijden met ongelukken als gevolg of justitiële moeilijkheden verwachten? Ook m'n vader - zelf ook wereldfietser - was faliekant tegen alcohol. Als hij ook maar één fles in huis zag staan, smeet-ie 'm dwars door het raam naar buiten.
Justitiële moeilijheden? door een biertje ? Het huiselijke geweld in deze post lijkt me meer een reden voor Justitie om in te grijpen.
Zondagmiddag reed ik met een paar fietsenmakers naar Oersoep in Nijmegen. Weinig fietsthema aldaar (alleen bij Blommers, de pretentieuze koffie-buren, hing een fiets aan de muur), maar wel erg lekker bier, en de slingerende dijkwegen er naartoe zijn natuurlijk fantastisch. Niemand dronken, geen ongelukken, en wel een geslaagde zondag. Proost!
Afbeelding
toch wel een blik geworpen in het fixie/ligfiets fietswallhala wat er om de hoek ligt, dunkt mij?

ik hou ook wel van een biertje na het fietsen, in mijn enkele achtertas tijdens kamperen met de paastocht had ik naast boodschappen nog wel ruimte voor 6 biertjes (eerlijk gedeeld :D)
Matthie9001 schreef:toch wel een blik geworpen in het fixie/ligfiets fietswallhala wat er om de hoek ligt, dunkt mij?
Was dicht! Goeie reden om nog eens op niet-zondag langs te komen :)