Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tijdschrift met jubileum uitgave - Forum Wereldfietser

Tijdschrift met jubileum uitgave

Vanmorgen viel het tijdschrift op de mat met een jubileum uitgave 20 jaar Wereldfietser.
Heerlijk leesvoer bij de haard met deze koude dagen.
Dank aan het bestuur, alle vrijwilligers en betrokkenen.
Jan
ook bij mij viel die met een klap op de grond
snel even doorgeken en ziet er fantasties uit

as weekend heb ik iedergeval wat mooi leesvoer

bedankt :)
Mooi verzorgd boekje. En tijdschrift. Ben al lekker aan het grasduinen geweest.....
Heeft het hoge noorden nog niet kunnen bereiken.
Misschien door de lage temperaturen?
Heeft "de stad" al wel bereikt.
Er gaat dus toch nog iets boven Groningen: Baflo ;)

-Jan
Inmiddels heeft de postkoets het zandpad naar Baflo gevonden en ben ook ik dit weekend van leesvoer voorzien. Moet er nog steeds aan wennen dat de post meerdere keren per dag kan komen. In dit geval vier (!) keer. Maar bij de laatste zat het tijdschrift en het boekje. Leuk!
Zag er goed uit, van het weekend lezen :wink:
Bestuur,

Hartelijk dank voor het mooie boekje. Ik ga het met plezier lezen.

Annita
Bij ons ligt het boekje al een paar dagen op thuis, we hebben het dan ook al helemaal kunnen lezen. Erg leuk!

En we voelen ons vereerd dat het verhaal over onze fietsreis in Oeganda in deze uitgave is opgenomen 8) .
Elke avond voor het slapen een verhaal.
Kan ik lekker van weg dromen.
Ook mijn dank aan alle mensen die voor deze mooie verhalen hebben gezorgd.
Groet,
Henk
Niet vergeten: mocht je zelf uitgelezen zijn, dan kun je 'm altijd nog weggeven aan een fietsreizend niet-lid! Achterin staat een stukje over de vereniging. Wellicht kan een dergelijk boekje hen overhalen om ook lid te worden van deze fantastische vereniging! :wink:
Ziet er weer mooi verzorgd uit, zowel het blad als het boekje !


Ben
Jullie maken mij wel erg nieuwsgierig, daar tante Pos nog niet bij mij is geweest!

Ger
Ger64 schreef:Jullie maken mij wel erg nieuwsgierig, daar tante Pos nog niet bij mij is geweest!

Ger
Dat zoiets nog mogelijk is als de postkoets zelfs Baflo al wel heeft weten te bereiken :D
HansvanderVeeke schreef:Heeft het hoge noorden nog niet kunnen bereiken.
Misschien door de lage temperaturen?
Ik heb ze wel op vrijdag 23 januari ontvangen, hoor! En ik woon 7 fietskilometers noordelijker dan Baflo.... :wink:
jasmon schreef:
Ger64 schreef:Jullie maken mij wel erg nieuwsgierig, daar tante Pos nog niet bij mij is geweest!

Ger
Dat zoiets nog mogelijk is als de postkoets zelfs Baflo al wel heeft weten te bereiken :D
Postkoets? Vroeger kende Groningen wel een snikke.... en Baflo was daarmee bereikbaar.
Ger64 schreef:Jullie maken mij wel erg nieuwsgierig, daar tante Pos nog niet bij mij is geweest!

Ger
Misschien staat je betaling nog niet geboekt in de wereldfietser administratie. Betaling voor december was de voorwaarde om het tijdchrift en het boekje te ontvangen.
Mooi boekje. Zowel de vormgeving als de verhalen. Ik kom steeds meer tot de ontdekking dat er nog zoveel mooie fietsbare gebieden zijn. Waarom ben ik er zo laat mee begonnen? Een extra aansporing om een vitale hoogbejaarde te worden. ;-)
Eric, goede tip. Ik wacht nog even de mogelijk vertraagde postduif af.

Ger
Bedankt voor het mooie boekje!
Zal het eens meenemen naar m'n werk om m'n collega's te prikkelen.