Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zo kan het ook - Forum Wereldfietser

zo kan het ook

zo kan het ook met een klein budget :D
http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/ ... aats.dhtml
Hij doet zelf ook aan Kletspraat, zie ik:
Hij heeft met opzet geen splinternieuwe fiets aangeschaft. ,,Als ik dat had gedaan, dan had ik op voorhand geweten dat ik vrij weinig ga beleven. Dat is niet wat ik wil, ik heb zin in avontuur. Er is niet zo veel nodig om iets leuks te beleven.''
Alsof het hebben van avontuur zoveel afhankelijk is van de staat van je fiets? Maar hee, ieder z'n interpretatie!
Hij had al een sponsordeal met Santos, zo vertelt hij op zijn blog. Maar zag er toch van af.
Ik ga hem maar eens een tijdje volgen.
Ha, da's inderdaad wel bijzonder. Veel mensen die zo'n deal niet gauw zouden afslaan. Op z'n blog zie ik trouwens een mooie Race Lite met Pinion...? Oeoeoeoeoeoeoeh mooi.
Travelmaster schreef:Hij doet zelf ook aan Kletspraat, zie ik:
Hij heeft met opzet geen splinternieuwe fiets aangeschaft. ,,Als ik dat had gedaan, dan had ik op voorhand geweten dat ik vrij weinig ga beleven. Dat is niet wat ik wil, ik heb zin in avontuur. Er is niet zo veel nodig om iets leuks te beleven.''
Alsof het hebben van avontuur zoveel afhankelijk is van de staat van je fiets? Maar hee, ieder z'n interpretatie!
Zit wel iets in vind ik. Met een goedkoper product en 2e hands zijn veel mensen toch wat sneller geneigd dingen te doen welk ze anders zouden laten. Zo vind ik het achterlaten van een 2e hands barrel in de stad geen probleem terwijl ik er op uit trek. En daarmee toch meer vrijheid hebt. Terwijl met een nieuwe, vrij dure fiets het niet ongebruikelijk is om mensen al zenuwachtig te zien worden bij het binnengaan van een winkel. Zie topics in het verleden op dit forum.
Hij wil wat beleven... zou hij dus juíst een splinternieuw apparaat moeten hebben. Als die dan gestolen wordt, beleeft-ie wat :lol: .
Hoe dan ook.. Hij gaat vast een mooie reis maken en veel beleven!
Natte bagage zal hij niet beleven met die blinkende Ortliebtassen :cry: :wink:
Ave Gone schreef:Natte bagage zal hij niet beleven met die blinkende Ortliebtassen :cry: :wink:
Kunt ze altijd een keer vergeten goed dicht te doen :p.
Zo'n oud barrel is dat toch ook helemaal niet? In het overgrote deel van de gebieden waar ie doorheen fietst zal de lokale bevolking het verschil tussen deze en een Idworx niet zien denk ik. En als ie gejat wordt is het evenveel gedoe...
Hij vertelt op zijn site over zijn vriend Erwin die voor school in Hongarije was en opeens besloot niet terug mee te vliegen. Hij kocht daar een barrel voor 150 euro kocht, er een plank achterop monteerde voor zijn bagage en zo naar huis fietste. Kijk maar even op www.henkvandillen.net en dan bij "iedereen pakte terug het vliegtuig...". Hilarisch.
met een klein budget
Het doel is 4000 euro voor een halfjaar, inclusief terugvlucht en uitrusting.
Ik zal niet zeggen dat het ruim is, maar extreem krap is dit toch ook niet (?)
Hij was gisteren bij Coen en Sander in de show op 3fm.
gios schreef:Hij was gisteren bij Coen en Sander in de show op 3fm.
http://www.3fm.nl/a/172352
Terwijl wij met de verwarming op 24 op de bank zitten, is Henk DiegeenSantoswou op zijn overgeverfde Centurion via de Brennerpas Italië ingereden. Held!
Marko schreef:Terwijl wij met de verwarming op 24 op de bank zitten, is Henk DiegeenSantoswou op zijn overgeverfde Centurion via de Brennerpas Italië ingereden. Held!
Het is niet veel. Persoonlijk heb ik alleen maar voor woon werkverkeer februari 720km.
miro schreef:Het is niet veel.
Ik geloof niet dat Henk met een wedstrijd bezig is. Hij blijft zo nu en dan ergens een of meerdere dagen staan of logeren.
Vandaag plaatste hij op Facebook een leuk plaatje: kamperen in de sneeuw. Noem me een watje, maar ik vind het stoer.
Nog eens zitten kijken op blog en FB. Wat een gaaf avontuur en veel respect voor het weerstaan van de verleiding met een gratis topfiets op pad te gaan.
ik vind het knap hoor petje af hoor
gr