Additionally, paste this code immediately after the opening tag: CycloSafe - Forum Wereldfietser

CycloSafe

dit lijkt mij een heel goed idee!!

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... n-op.dhtml
Zeker een goed plan. Het zou nog mooier zijn, als die scanner ook een in Engeland gestolen fiets kan herkennen. Helemaal goed zou het natuurlijk zijn als alle Europese postbodes zo'n smartphone kregen. Ik heb het idee dat veel gestolen fietsen namelijk de grens over gaan.
Blijft dan wel de vraag hoe belangrijk bijvoorbeeld een Italiaanse agent een in Zweden gestolen fiets vindt. En hoe komt de fiets terug bij de eigenaar?
ik denk niet dat dat het doel is eigenlijk .....de meeste gestolen fietsen blijven nog altijd in het land en zijn meestal terug te vinden binnen dezelfde stad of nabijgelegen dorpen....

hoeveel keer is het al niet gebeurt dat er ergens een magazijn of garage vol gestolen fietsen word aangetroffen.....
ik denk ook dat fietsen die naar het buitenland worden gebracht toch eerst nog een tijdje worden opgeslagen ergens tot ze er genoeg hebben, men gaat niet elke fiets individueel overbrengen naar het buitenland denk ik he...

er zullen er altijd zijn die door de mazen van het net glippen maar ik vind het een goede evolutie, en ikzelf ga er in ieder geval achter informeren op de post hoe een en ander zit....