Additionally, paste this code immediately after the opening tag: OV-prijsindex wereldwijd uitgerekend - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

OV-prijsindex wereldwijd uitgerekend

Als je de fiets mee neemt in de trein voor korte afstand kom je wel op een gemiddeld van 17 euro per 100 km uit. :(
Ave Gone schreef:
iceman schreef:
Ave Gone schreef:Ja graag! Ik woon in Maastricht. Naar het noorden gaat nog wel. Maar naar het westen, naar het oosten en naar het zuiden met de trein? Nou nee.
Maar dat heeft dan meer te maken met de ligging van Maastricht als met de NS. Veel verder naar het zuiden en westen gaan de Nederlandse treinen nu eenmaal niet. En naar het oosten is het Veolia als ik me niet vergis.
Grappig, weel zo'n Hollander die denkt dat de wereld ophoudt aan de grens. Hoezo denk je dat ik niet over 'de grens' zou willen?
Aangezien je in je bericht van 21 augustus 16:26 kloeg over Nederland en de NS, is het toch niet zo vreemd om buitenlands treinverkeer buiten beschouwing te laten?

Carl
Ave Gone schreef:
iceman schreef:
Ave Gone schreef:
Ja graag! Ik woon in Maastricht. Naar het noorden gaat nog wel. Maar naar het westen, naar het oosten en naar het zuiden met de trein? Nou nee.
Maar dat heeft dan meer te maken met de ligging van Maastricht als met de NS. Veel verder naar het zuiden en westen gaan de Nederlandse treinen nu eenmaal niet. En naar het oosten is het Veolia als ik me niet vergis.
Dirk
Grappig, weel zo'n Hollander die denkt dat de wereld ophoudt aan de grens. Hoezo denk je dat ik niet over 'de grens' zou willen?[/quote]
Dat heb ik nooit gesuggereerd Ave Gone, je legt me woorden in de mond. Je reageerde zelf in eerste instantie op opmerkingen van Stef mbt het Nederlandse ov/ de NS. Dat heeft niets te maken met of jij al dan niet de grens over zou willen. Daar ging de discussie niet over.
Dirk