Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar heb jij vandaag gefietst - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Waar heb jij vandaag gefietst

Ruim rondje van Ede naar Arnhem en weer terug (62 km). Op station Arnhem een treinkaartje gekocht voor mezelf en mijn fiets naar Basel. Het plan is om in juni door Duitsland weer terug naar huis te fietsen. Nu kan de voorpret van de route plannen beginnen :D !
Niet gefietst, wel hardgelopen. Nederstrandloop in Noordwijkerhout. Ook lekker!
pjerdulac schreef:Met vrouw en kinderen van Vogelenzang naar de Kennemerduinen en weer terug..
Grappig, ik fietste in Vogelenzang en omgeving rond, aan het werk 8)
Gisteren het rondje Apeldoorn met een groep gefietst, man wat was het mooi weer, en wat blijft de Veluwe een mooie streek met een aardige mix van verhard en onverharde paadjes.



Ben
Leuk draadje Bert! - dat geeft de wereldfietser weer moed in zeurende forum tijden!
Waar we gefietst hebben vandaag? In Muscat, Oman met onze host en vriendin. Langs het strand, in de ambassadewijk en ook iets minder leuk over de snelweg - je moet hier soms wel om van het ene stuk naar het andere stuk te komen. Prachtig weer zo'n 27 graden - heerlijk na de hoge temperaturen van Cambodja 8)

Frans
Inderdaad een leuk draadje! Leuk om te zien hoeveel van ons op een doordeweekse zondag de fietspaden vullen. Ik reed een bescheiden rondje van 200km vanuit Maastricht, prima vermaakt. Een uitgebreider verslag is elders op het forum te vinden.
Net terug van een mooi rondje West Brabant/ Zeeland. Veel erg veel woei! Ben kaputt :D
http://www.strava.com/activities/115759592
Vandaag na lang verlangen voor de eerste keer de Weehoo getest in het West-Vlaamse Heuvelland onder een avondzonnetje. Heerlijk!! 'Nog nog!!' riep mijn zoontje telkens. We kijken al uit naar de zomerreis.

Veel fietsplezier iedereen!!
Heb vandaag 27 km gefietst door het Haagsche bos naar het pannenkoekenhuis in Meyendael en via de opgeknapte boulevard van Scheveningen weer terug naar huis. Ik was bekaf. Moet dit vaker doen om weer conditie op te bouwen voor mijn a.s. fiets vakantie.

Mario
Van Rhenen naar Zwolle, een deel van de 10 Proviciënroute.
Heerlijk over de Veluwe, bos, hei, zon en grotendeels de wind in de rug :wink:

Jan
Rondje Gravensloot, 24 kilometer.
Als toelichting: ik kwam laatst terecht op de site http://www.arcgis.com met de top 100 historische geografie (een aanrader!). Daar werd gemeld dat vanuit de Gravensloot vlakbij Leiden in de tiende eeuw de oudste ontginningen in het Utrechts-Hollandse veengebied werden uitgevoerd. Ik wilde wel eens zien wat daarvan nog te zien was.
Groet,
Robert
Gisteren en vandaag langs de waterwegen ( Albertkanaal, Netekanaal, Kempisch kanaal ) gefietst in en rond Antwerpen. Gisteren 67 km en vandaag 63 km. Prachtig weer maar stevig windje, maar bovenal, een goed gevoel.

Groetjes,

Philmar
Het wordt morgen 9 maart een fantastische fietsdag: een record aan temperaturen! Graag morgenavond weer alle reacties hier op het forum.
Ik ga een stuk van de Hemelvaartroute verkennen. Tot morgenavond!
Na mijn werk vandaag, nog op de valreep, een heerlijk zonnig rondje Ronde Hoep op de racefiets.
Van Heemskerk via Zaanse Schans, waar we om 10:00uur al door de toeristen moesten slalommen, door het Twiske, Landsmeer, en polderland naar A'dam/Buiksl.meer. Door via de Nieuwedammerdijk (wat een mooi straatje) die over gaat in de Schellingwouderdijk naar Durgerdam. Ransdorp, Broek in Waterland, Ilpendam het pontje over, Purmerland, Wormer en via Busch en Dam naar huis.

Oja, de beenstukken gingen uit op het eerste bankje wat we tegenkwamen na de Zaanse Schans en er stond 105km op het tellertje.
ook hier een ritje gedaan,wel geen echt grote maar voor mij al heel flink :D 50 km op het tellertje erbij, maar merk wel dat er nog moet gesleuteld worden aan mijn fietsje...polsen en handen pijnlijk....en ik moet hoe dan ook aan de fietsbroek, dat heb ik ook gemerkt....
De keus was, wandelen langs zee, Wassenaarse Slag Scheveningen vice versa of rondje fietsen. Laatste heeft gewonnen. het was natuurlijk super en ik had me ingesteld op zeeer druk en dan valt het wel mee :P .
Route: Leiderdorp, Leiden city, Valkenburgse meer, sommige bollenvelden al bijna in bloei, Wassenaarse Slag (daar toch nog de oranje paaltjes route gewandeld), verder door de duinen, Meyendel, eruit langs de Kievit en de tunnel van de A44 onderdoor, de Horsten richting Voorschoten Stompwijk, brug over de Vliet langs de vogelplas, achterlangs de Vlietlanden en zo langs de Vliet door naar de brug over de oude Rijn en we zijn weer thuis.
Heeeeerlijk. Terras te vol onderweg, biertje gekocht bij de C1000 op de terugweg, even in de vriezer, zal nu koel zijn, dus hup, in de zon in de makkelijke stoel nagenieten :D
Retourtje A'dam - Soest.
Weespertrekvaart, Driemond, 's Gravenland, hei over naar Lage Vuursche, achter Trix langs en in Soest Marktplaatslaarsjes gekocht.
Terug weggetje achter 's Gravenland, daarna paralel aan provinciale weg langs Naardermeer.
Was vroeg dus weinig andere medefietsers. Wat mountainbikers over de zandpaden en racefietsers op de weg. Windje maar zonnig. Ben verbrand!
Loes
Diever Emmen Diever via Westerbork.
Het boek" meine radreise um die erde van Heinrich Horstman" over "des ersten deutschen Fahrad-Weltreisenden anno 1895" teruggebracht naar een mede vakantiefietser.
115 km, op de terugweg de beenstukken maar uitgedaan.
Alleen een rondje over het woonerf om de versnellingen opnieuw af te stellen. Ik moet mezelf ook sparen, heb vanavond ook nog een schaatswedstrijd :)