Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar heb jij vandaag gefietst - Forum Wereldfietser

Waar heb jij vandaag gefietst

Het was vandaag een redelijke fietsdag. Ik heb door de Kennemerduinen ten noorden van het Noordzeekanaal gefietst. Op de kale stukken wel stevige tegenwind gehad op de weg terug, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik ben er weer klaar voor. Op naar de volgende tocht!

Waar heb jij vandaag gefietst?
Vandaag een rustdagje gehad. Maar gisteren 40 km gefietst van Rotterdam, via Heerjansdam, Barendrecht en Rijsoord weer terug naar huis. Normaliter fiets ik hier twee uur over. Gisteren een nieuw record gevestigd, een kwartier sneller :-)
Tegen de wind in, Diever, Meppel, Vilsteren, Hellendoorn
De taxi terug stond klaar :D
vandaag voor het eerst van mijn leven een rondje Utrechtse Heuvelrug gedaan (voor mij als Limburger is alles boven de grote rivieren ver weg)......daar geleerd dat Kaienschaitersstad het equivalent is van Wijk bij Duurstede. Interressant toch!
Langs de IJssel naar Gouda, vervolgens langs de Rotte terug naar R'dam.
Met vrouw en kinderen van Vogelenzang naar de Kennemerduinen en weer terug. Wat was het druk vandaag met fietsers en wandelaars. Iedereen blij dat het voorjaar er weer aan komt.
Vanuit Eindhoven naar de Strabrechtseheide en terug. Heerlijk weer en goed gezelschap van TCWoensel

http://www.strava.com/activities/115432309

groet, BertV
Vandaag op mijn stadsfiets naar werk en weer terug. Afgelopen woensdag 1e langere tocht gemaakt, van 9 tot 14.30 rondgefietst in de buurt (met quick tussenstops bij tuinmeubelverkoper en tandarts). Leiderdorp, langs de Vliet naar Vlietlanden, richting de Horsten en weer terug via de polder door Zoeterwoude naar Hazerswoude, stukje Rietveld en retour langs de Rijn naar Leiderdorp. Heerlijk!
Op de fiets van Zutphen naar Apeldoorn voor een rondje Veluwe-IJsselvallei.

Er leuke tocht met een goed gezelschap, uiteindelijk 102 km op de teller, mooi begin voor een seizoen vol fiets plannen.

Henk

kunst en fietswerk
Hmmm, vandaag de nieuwe Tacx Genius trainer getest en met de racefiets in de huiskamer Milaan-San Remo gefietst....
Daarna ook nog een etappe van de Ronde van Nederland......
Muziekje erbij, kopje thee erbij....
Bijna nog leuker dan buiten fietsen .. :D
Op de mtb bij Rheden de Postbank op geweest, dik 70 km, een flink deel door dikke blubber. Ik ben behoorlijk kapot nu, maar het was wel lekker, al was het bijna te warm. Dat noemt zich winter... . :?
Heerlijk rondgefietst met nog 7 anders personen tijdens het tweede rondje Den Bosch dat door Arno uitgezet is.

Raimundo
Van Geleen via Schimmerts plateau weer omlaag naar Maastricht en dan de Rasberg op naar Berg en Terblijt (dat was 50j geleden voor het laatst), vervolgens de Geulhemmer af en via de Keverberg omhoog naar Klein Haasdal en via Spaubeek (kwam er al de restanten van de eerste Carnavalsoptocht tegen) terug. 40km.
Vandaag ronde 1 van "Heel de Heuvelrug" gereden. Erg leuke route over de Utrechtse Heuvelrug. Gestart in Leersum.
Krijg al zin in de volgende rondes.
Mountainbike trip vanuit Remouchamps.
1950 hoogtemeters in 56 km :D
Extreem veel modder.
Morgen Pajottenland & de Muur van Geraardsbergen.
Rondje delftland, incl. terras uit de wind, in de zon! 8)
Gisteren dus... Mooi rondje Den Bosch. Wij wonen daar in de buurt, maar toch veel nieuwe paadjes gezien. Wat zijn er nog veel mooie onverharde paadjes in de regio zeg!
Ik ging gisteren voor een rondje van 60 plus km in het gebied tussen Lemmer en Heerenveen, moest het door die verschikkelijke winndkracht 5 inkorten iets wat ik het hele jaar nog niet heb hoeven doen :cry: Ga het vandaag weer opnieuw proberen.
Gister een rondje van 80 km ten zuiden van Roosendaal. Deels door Belgie. Ruim de helft tegen de straffe wind in :D
Gister een heerlijk rondje Haarlem gedaan met een klein buitje, af en toe wat wind tegen maar vooral met veel zonneschijn :D Heerlijk!