Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietser vooral exhibitionist? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wereldfietser vooral exhibitionist?

Sorry Theo, je hebt gelijk en zal mijn reactie aanpassen.

Groet,

Jeroen
Theo B schreef:ik zeg namelijk dat het een betere psycholoog is dan ik.............en dan ben je echt wel goed.
Een beetje psycholoog weet toch wel dat ... voldoende puntjes zijn :wink:
Theo B schreef:Beste AB.........ik wil helemaal geen labels op mensen plakken: Ik vroeg me iets af, nl of WF exhibitonisten zijn? Na discussie concludeer ik dat dit niet het geval is. Als jij stelt dat WF hoogsensitieve boomknuffelaars zijn, dan plak je zowel een label, als getuig je van wijsheid!
Dan is er nog ene Jeroen die slecht leest: Ik schrijf juist dat 55-plus een heel goede psycholoog is (ondanks zijn moeizame Nederlands), ik zeg namelijk dat het een betere psycholoog is dan ik.............en dan ben je echt wel goed.
Een beetje psycholoog gaat toch vooral niet een labelstrijd aan, me dunkt. Maar hilariteit was natuurlijk wel te verwachten als je zo'n topic begint ;), gelukkig kan dat allemaal in een kletscafe, bakje pinda's en een pilsje erbij. :)
Ik schrijf juist dat 55-plus een heel goede psycholoog is (ondanks zijn moeizame Nederlands), ik zeg namelijk dat het een betere psycholoog is dan ik.............en dan ben je echt wel goed.
Senk joe... 8)

Moet zeggen dat ik inderdaad mijn nickname binnenkort moet aanpassen naar 59er, dat had je dus wel goed opgemerkt met je 55-plus hihi.
55er schreef:Moet zeggen dat ik inderdaad mijn nickname binnenkort moet aanpassen
Da's niet de eerste keer dat je dat zegt, maar het niet doet :wink:
Hoho, ik ben begonnen met 50er, maar pasop, dit was een lokkertje van de psiego
55er schreef:Hoho, ik ben begonnen met 50er, maar pasop, dit was een lokkertje van de psiego
Die psiego is allang zijn kredietwaardigheid verloren hier :wink:
Jep...het ging mis met de puntje's.
Eh moelijk woord "exiebietsonisme". Staat in mijn woordenboek omschreven als "ziekenlijke neiging (inz. bij mannelijke psychopaten) tot het ontbloten van geslachtsdelen, potloodventer. Dat lijkt me bij wereldfietsers toch niet het geval he? Het is, denk ik, vooral iets waar wereldfietsers last van hebben. :evil: :evil:

Als tweede betekenis "neiging tot vertoon". Iemand toont exhibitionistisch gedrag als hij (te) veel over zichzelf spreekt. Dat iemand zijn eigen fiets graag wil laten zien, begrijp ik wel, maar wat is het verband tussen een paklijst en exhibitionisme? Bijvoorbeeld: kijk eens hoe weinig ik mee neem? Of wat een dure spullen heb ik?

Tenslotte maar eens het woord "psychologisch" opgezocht. Heel mooi is de omschrijving "zielkunde" en "begrip van 's mensen gemoed".

Rutger
Even serieus: voor zover je dit bij KLETSPRAAT kan,
op de forums van de WF gaat het vaak over over gereedschap, techniek, uitrusting, tandwielen, overbrengverhoudingen, terwijl mijn stelling is: "Fietsen doe je tussen je oren"... (nooit meer dan drie puntjes):
Ik stel voor dat WF vanaf nu met al hun mentale /psychologische vraagstukken terecht kunnen bij een expertteam bestaande uit;
Michael W.
Jeroen 1
55-plus (die helaas nog in de ontkenningsfase zit dat hij al een stuk ouder is).
en mezelf: Theo B (drs. mental Turbo Theo)
Ik vind het wel een beetje exhibitionistisch om met een doctorandus-titel te ondertekenen :D

Mag ik ook opgenomen worden in het team? Ik heb diploma's! En ik ben expert!
Hey Matthie 9000,

Jij bent meer dan welkom. Jij was toch van de Rorsach? Die kennis hebben we in ons expertteam echt nog nodig. Op een volgende WF-beurs gaan we met Rohloffnaaf-olie, figuurtjes maken, en kijken wat er in gezien wordt.
Ik weet het! Ik zie een fiets!
Theo B schreef:Hey Matthie 9000,

Jij bent meer dan welkom. Jij was toch van de Rorsach? Die kennis hebben we in ons expertteam echt nog nodig. Op een volgende WF-beurs gaan we met Rohloffnaaf-olie, figuurtjes maken, en kijken wat er in gezien wordt.
Jazeker! Ik zal alvast op rohloffnaaf-olie-tekencursus gaan!