Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wereldfietser in BNN op reis - Forum Wereldfietser

wereldfietser in BNN op reis

Ik zat gisteren te kijken naar BNN op reis. Floortje Dessing is met een 4x4 een reis aan het maken van Nederland naar China. Rijdend in Kazichstan zag zij langs de weg iemand fietsen. Het leuke was dat zij stopte en de man intervieuwde. Hij vertelde dat hij met zijn zwaar beladen fiets begonnen is in Zuid-Korea en een reis om de wereld aan het maken is. Zijn reis duurd 15 maanden

Was leuk om te zien

Mario
"Je bent de stoerste man die ik ooit gezien heb."
Wacht maar tot ze al die Nederlandse mannen ziet die nu rond de Wereld-fietsen... :wink:
Heeft iemand een link naar het fragment?
Wordt inderdaad tijd dat Floortje Dessing ontdekt dat er ook Nederlandse wereldfietsers zijn. Zou zij een prachtig item van kunnen maken in haar programma. Géén going south beelden, maar genietende fietsers in fabelachtige landschappen met allerlei leuke contacten met de plaatselijke bevolking. Op de fiets zie je en ruik je alles. Je ziet niet achter glas en komt in dorpen die door gemotoriseerde vakantiegangers voorbij gesuisd worden.
Kan ons bestuur geen contact met haar opnemen?
:P
als Floortje op de WereldFietsBeurs komt op 18 maart in Bussum...
dan trekt dat vast meer mensen....en publiciteit :!: :P
Leuk in dit verband het laatste verslag van Shane. Kijk hoe de toeristen uit de bus springen om hem voor de zoveelste keer als attractie te fotograferen.

Bert: weet jij hoe we Floortje kunnen interesseren voor een item over wereldfietsers?
Ik heb 3 op reis wel eens gewezen op onze vereniging en geopperd dat Floortje eens met de fiets een reis zou moeten maken, dat dat pas echt een reis 'beleven' is. ;)

"Ze zouden het in hun achterhoofd houden."

Maar goed, dat is al een paar jaar geleden, misschien nu ze eindelijk een van ons 'in het wild' is tegengekomen, ze wel interesse zal hebben. ;)
ellenvandrunen schreef:Maar goed, dat is al een paar jaar geleden, misschien nu ze eindelijk een van ons 'in het wild' is tegengekomen, ze wel interesse zal hebben. ;)
Floortje maakt haar programma natuurlijk niet alleen. Als we als club in beeld willen komen zullen we het in dit geval echter wél het beste via haar kunnen aankaarten.
Leon