Additionally, paste this code immediately after the opening tag: man bijt hond, 23 januari 2012 - Forum Wereldfietser

man bijt hond, 23 januari 2012

De uitzending staat nog niet op uitzending gemist, maar het was weer lachen geblazen. Morgen het vervolg, dont miss it. Hopelijk is ie geen forum-lid, want denk dan dat ik mijn account opzeg, lol :)

edit: toch op uitzending gemist
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1236008
niet geschikt voor mensen met plaatsvervangende schaamte :)
Start met kijken op 5:36
Hij verzorgt z´n collectie fietsen alleszins goed en 10000km per jaar, kan ik alleen respect voor hebben 8)
Lasse schreef:Hij verzorgt z´n collectie fietsen alleszins goed en 10000km per jaar, kan ik alleen respect voor hebben 8)
In het begin dacht ik nog van, hej leuk, een fietsfanaat. Daar herkende ik mezelf ook nog wel in. Maar als snel sloeg het om in lachwekkende verbijstering, een sketch van Hans Teeuwen was er niets bij, zo genant was het om te zien. De eenzaamheid droop er van af en wist niet meer of ik nog verder moest lachen. Ik kon alleen nog maar denken waarom ze dit uitzenden, je zou zo'n iemand bijna tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Pijnlijk momentje tv in ieder geval. Zielig, pijnlijk en plaatsvervangend schaamtevol enerzijds en ronduit hilarisch anderszijds, vooral toen ze naar boven gingen en er nog een tweetal kamers vol fietsen bleken te zijn. Mijn god, ik hoop toch wel dat ie een uitzondering is, krijg er nog op een vreemde manier koude rillingen van :). Zijn fietsmaat heet Willem en hijzelf heet Kees...... denk dat ik deze namen maar een beetje in de gaten houdt :D .
Volgens mij heeft de NCRV met dit filmpje de fietspromotiewereld bepaald geen dienst bewezen. :roll: :oops: :? :shock:
Leon
Auw!!, plaatsvervangende schaamte. Sommige mensen beseffen niet de impact van hun woorden. Die mensen moet je tegen henzelf in bescherming nemen.

Ik heb dit bekeken en werd er echt een beetje verdrietig van. Wat hierboven al geschreven werd: die man is zo duidelijk eenzaam en projecteert zijn naastenliefde op fietsen om daar nog enige troost in te vinden.
stoppel schreef:Auw!!, plaatsvervangende schaamte. Sommige mensen beseffen niet de impact van hun woorden. Die mensen moet je tegen henzelf in bescherming nemen.

Ik heb dit bekeken en werd er echt een beetje verdrietig van. Wat hierboven al geschreven werd: die man is zo duidelijk eenzaam en projecteert zijn naastenliefde op fietsen om daar nog enige troost in te vinden.
Inderdaad, de naastenliefde is bij de ncrv ver te zoeken. Sommige dingen moet je gewoon niet uitzenden. Ik probeer het maar een beetje als een sketch te zien en hopen dat het niet "echt" was.

Moest ook aan die andere man denken, Frans Anders, die lekker lowbudget op fietsvakantie naar de Ardennen ging. Maar dat was toch anders, ook hilarisch, maar minder pijnlijk en minder verdrietig om te zien.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Plaatsvervangende schaamte is een juiste omschrijving. Maar ik kon het desondanks niet laten ook naar deel 2 te kijken.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1236245

Ook hier starten op 5:36. Duur: 5 minuten.

Deel 1: start op 5:36, duur 6 minuten.
"Altijd de bandjes op de juiste spanning houden! Dat rijdt toch het fijnst"...en dan inzoomen op zo'n zadel....(als kijker denk je dan: :? :shock: ) Geweldige televisie!
Ik heb ook met stijgende verbazing zitten kijken. Hij doet er niemand kwaad mee, maar er lopen toch wat vreemde vogels rond.
Wat me ook verbaasde was dat hij toch in een 'gewoon huis' woont en dus blijkbaar in zijn levensonderhoud kan voorzien. Ik vroeg me af wat voor werk hij doet.

Vroeger had je een programma 'paradijsvogels'. Daar had hij zo ingekund.
HansvanderVeeke schreef:Vroeger had je een programma 'paradijsvogels'. Daar had hij zo ingekund.
Tegenwoordig heb je Joris' Showroom.
Geenstijl heeft het inmiddels ook ontdekt.

Ik ben het eens met AB. Dit soort dingen moet je niet uitzenden. Ik hoop dat de man zich nog op straat kan vertonen... :cry: