Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vredestein perfect tour band - Forum Wereldfietser

vredestein perfect tour band

Hallo, heeft er iemand ervering met de nieuwe Vredestein perfect tour band. Ik las er een artikel over in Bike en trekking.

Mario
Ik wist niet dat die band nieuw/vernieuwd was. Ziet er op zich wel interessant uit en volgens een persoon in deze discussie (vrij ver naar onder scrollen) zijn ze erg goed. Zou wel goed zijn als iemand hier ze eens gebruikt zou hebben.

http://forum.ctc.org.uk/viewtopic.php?f=16&t=24329
Voor het testen van Vre.. vr... v.. banden van dat merk staat men in het algemeen niet te trappelen hier. :roll:
Leon schreef:Voor het testen van Vre.. vr... v.. banden van dat merk staat men in het algemeen niet te trappelen hier. :roll:
Ja, waarom is dat eigenlijk. Ik zou zeggen: niet geschoten is altijd mis...
Ik ben net terug van een asfalttocht van 1900 kilometer door midden Europa.
Ik heb voor vertrek een nieuwe Perfect Tour in de maat 37-622 gemonteerd om het voorwiel. De fiets en berijder wogen samen 105 kilo. De bagage was verdeeld over voor en achtertassen.
De band is niet een keer lekgeraakt. Er blijven steentjes tussen het profiel zitten. De band rijdt comfortabel. De grip in (on)verharde afdalingen was goed. De band gaf een zeker gevoel. De rolweerstand is volgens mij niet heel laag, maar zeker ook niet heel hoog. Ik heb de band hard opgepompt en dat reed goed. Tot nu toe ben ik tevreden over de band.

Helemaal vrijwillig Vredestein gekocht...

Adriaan
Leon schreef:Voor het testen van Vre.. vr... v.. banden van dat merk staat men in het algemeen niet te trappelen hier. :roll:
Ben erg tevreden met m'n Vredestein perfect moirees 35/406 voor mijn VM. Liever die dan de Kojaks van Schwalbe. Op mijn High Racer kies ik toch liever een Continental of Michelin. M'n tandem zitten weer Schwalbes MP+.