Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Petitie tegen verdwijnen BeNeLux-trein - Forum Wereldfietser

Petitie tegen verdwijnen BeNeLux-trein

Beste,

Online heeft Rover een petitie gestart tegen het verdwijnen van de BeNeLux-trein t.b.v. een nieuwe Fyra-verbinding. Nu met de BeNeLux-trein kunnen we nog een fiets meenemen naar Brussel-Zuid, vanaf december met de Fyra kan dat niet meer.
Voor de liefhebbers: hier kun je de petitie tekenen.
Er wordt gevraagd om:
- naam;
- e-mailadres;
- woonplaats;
en eventueel:
- leeftijd;
- opmerking.

Zoals hieronder aangeduid door een oplettende, moet je goed opletten voor welke van de 2 petities je tekent. De titel staat boven aan de pagina bij de invulvelden. Dat moet dus gaan over de BeNeLux-trein!!

Robertjan
Robertjan, bedankt voor het onder de aandacht brengen, heb hem ondertekend.
Dito.
Ondertekend en ik zet hem ook even op @Worldcyclevideo op twitter
Wel even opletten welke petitie je steunt. De website van Rover wijst niet goed door, waardoor een aantal supporters van de Beneluxtrein nu onder de petitie voor beter openbaar vervoer in Noord-Holland staan. De juiste links staan linksonder op de Roversite.
Kom op jongens, tekenen die petitie, dat is echt in ons aller belang!
Ik heb hem ondertekend. Bedankt Robertjan voor de link!
getekend.
Jim (en anderen?): je hebt de petitie voor Fatsoenlijk OV in Noord-Holland getekend... :wink:
Misschien een foutje door de verkeerde doorverwijzing van die site zelf?
Vreemde opzet van die site... :shock:
Ik zal hem dan nog maar eens goed ondertekenen :D

De bussen mogen van mij ook blijven rijden :D
Namens de inwoners van N-Holland bedankt voor het ondertekenen. :wink:
Robertjan schreef:Jim (en anderen?): je hebt de petitie voor Fatsoenlijk OV in Noord-Holland getekend... :wink:
Misschien een foutje door de verkeerde doorverwijzing van die site zelf?
Let heel goed op !!!! Dumbo's als ik tekenen kennelijk voor iets heel anders. Ik kan echter helaas niet nog een keer inloggen, dus heb nu een petitie getekend die ik niet wilde tekenen.
Wel tekenen, maar dan wel de juiste petitie... :wink:
Kan me niet voorstellen dat er opzettelijk naar een onjuiste petitie wordt gelinkt.
Dit is in elk geval de link naar de petitie voor het behoud van de Benelux trein.
Openbaar vervoer in NH? Kunnen ze daar niet fietsen dan :lol:

Frank
Robertjan schreef:Wel tekenen, maar dan wel de juiste petitie... :wink:
Gewoon alle twee tekenen :wink:
Geen openbaar vervoer na 21:00 uur is ook belachelijk !!
Getekend.
getekend
Ook getekend, de juiste lijst, denk ik, waarschijnlijk, hoop ik maar.... :oops:
Ik heb Rover maar even gebeld. Ze weten er nu van.
Leon
getekend, al is Mol+ Turnhout net zover fietsen naar het station als Eindhoven... :wink:
Helemaal te zot voor woorden. Heb nog in 2010 met fiets aan boord vanuit Antwerpen gereisd. Ook getekend!