Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vier wereldfietsende fotografen uitgebreid in Trouw - Forum Wereldfietser

Vier wereldfietsende fotografen uitgebreid in Trouw

Vier wereldfietsende fotografen : Marco Meijerink, Dennis Koomen, Ellen van de Zwan en Gudy Rooijakkers, worden uitgebreid met hun foto's voorgesteld in het speciale fiets & wandel katern in het dagblad Trouw van vandaag 20 februari. Volgende week exposeren zij op de Fiets en Wandelbeurs.
Gudy Rooijakkers staat zelfs in de Telegraaf van vandaag: in de rubriek EROPUIT, pagina 18 van het katern Weekeinde.
Wat leuk! Goed gedaan jongens en meiden!
Zijn er ook digitale voorbeelden?
Afbeelding
In het klein: http://www.trouw.nl/digitalekrant/ (ik heb geen abonnement) en ga op "ga naar" naar de fiets- en wandelbeurs bijlage; je krijgt in ieder geval een impressie.
Ik ben geen abonnee, dus groter krijg ik ze niet.
Maar wel even genieten, toch?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Thanxs Jim en Michiel! Ziet er echt super uit.
Ik ga morgen fietsen en bbq-en met een van deze Wereldberoemde fotografen. Pfoe :roll: misschien worden we wel belaagd door paparazzi :wink:
Maar dan bescherm je me toch wel, Blanche? ;)

Of zal ik een hele dikke zonnebril op zetten? 8)
Zet maar een dikke zonnebril op 8)
Of je moet wat van mijn spiezen van te voren eten. Dan jaagt de knoflook ze wel weg :wink:
Hmmm, jummie! ;)

Heb er maar gelijk een artikeltje aan gewaagd!

M'n schoonmoeder heeft nog een Trouw kunnen scoren, toch leuk voor de heb! :lol:
Ja, het zijn leuke artikelen geworden. De Journalist van Trouw heeft zijn best gedaan!!!! Ik kan nog onherkend wandelen in het dorp. :oops:
Dank je voor jullie leuke reacties.
Groetjes en tot a.s. zaterdag op de beurs.
:P Gudy :P