Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ben net lid hier en laat ff wat van mijn horen - Forum Wereldfietser

ben net lid hier en laat ff wat van mijn horen

hallo allemaal
3 jaar geleden ben ik gaan wandelen maar hierbij kwam ook het fietsen om het hoekje kijken,maar heb eerst maar een goede degelijke fiets gekocht wand ik wilde graag verder fietsen dan 100 km.het fietsen doe ik nu wat vaker en de laaste tocht was 300 km in 2 dagen,en ik moet zeggen dat ik al meer zin aan heb,ik wil met de jaren langere tochten maken maar ik heb hier nog een hond in huis van 12 jaar als ik deze niet meer heb wil ik verder gaan fietsen.dus de komende tijd kan ik genoeg km maken,meschien eens un x richting duitseland en een lang wiekend maar alleen fietsen vind ik niet zo en tegen die tijd zal ik hier nog wel een oproepje plaatsen.ik doe meteen bij mijn 1ste bericht een foto van mijn fiets erbij ik ben er erg blij mee hij reid als een tierelier.
gr marcel
Afbeelding
Hoi Marcel,

Welkom bij de club!
Waar ga je fietsen in Turkije?
En tot ziens eens op een WF activiteit!

Blanche
hoi Blanche
nou ik vlieg er heen maar ik wil er graag ook eens heen fietsen
gr marcel
wat vinden juli van mijn fiets ik heb hem ff ruim 1 jaar
gr
marcel22 schreef:wat vinden juli van mijn fiets
Typische fiets die graag door fietsenmakers verkocht wordt. Er zitten ontzettend veel features op. Voor reizen is dat een nadeel, want ze kunnen allemaal stuk en ze wegen allemaal bij elkaar veel kilo's. De meeste mensen die veel kapotte features aan hun fiets hebben kopen weer een nieuwe en dat is waarom de fietsenmaker ze graag verkoopt.
Leon
maar je kom er best vergenoeg mee duitseland belgie luxenburg oostenrijk frankrijk als het maar verharde wegen blijven tog bergje op zou ook nog kunnen.en deze fiets koop je zomaar ff hij kost ook nog wat
gr marcel
Hoi Marcel,
Lekker mee gaan fietsen. het kostte mij al snel meer dan 5 jaar voordat ik erachter was wat ik nu precies van een reisfiets verlangde en om eerlijk te zijn verandert dat nog steeds (en we maken nu al meer dan 25 jaar fietsreizen.....en nee, ik ben niet oud :lol: ).
Grt
Marco
marcel22 schreef:wat vinden juli van mijn fiets ik heb hem ff ruim 1 jaar
gr
Schitterend fietsie, ik mocht willen dat mijn eerste reisfiets er zo had uitgezien!
Alles er op en er aan, en een gave reisbestemming.
Je kan altijd in de juiste stemming komen en extra informatie verschaffen over Turkije op het nazomerwekkend, 28 t/m 30 augustus in Harskamperdennen.

John.
johntelleman schreef:
marcel22 schreef:wat vinden juli van mijn fiets ik heb hem ff ruim 1 jaar
gr
Schitterend fietsie, ik mocht willen dat mijn eerste reisfiets er zo had uitgezien!
Alles er op en er aan, en een gave reisbestemming.
Je kan altijd in de juiste stemming komen en extra informatie verschaffen over Turkije op het nazomerwekkend, 28 t/m 30 augustus in Harskamperdennen.

John.
Haha helemaal mee eens!