door
Leon » do 13 mei, 2021 10:57
Carl schreef: ↑do 13 mei, 2021 10:26
Dus als je een tochtje aan het fietsen was met je tegelscherven en je grofvuil en je kwam langs de stort, én je vindt het hilarisch om een zo goed als nieuw Brookszadel in de container te vinden dat je niet mee mag nemen, dan is je plaatje hier helemaal op zijn plek.
Tuurlijk was hij op de fiets!
Ik kan met je meevoelen Martin, maar ik weet ook dat het soms erg moeilijk is om hergebruiksdoelen voor overbodige bezittingen te vinden, vooral als het gaat om bijvoorbeeld sterfgevallen waarbij ineens een hele inboedel vrijkomt. Dan gaat het soms om héél veel tegelijk. Iemand die dat nooit heeft meegemaakt kan zich daar geen beeld bij vormen.
Ik kan me wat betreft dat zadel bijvoorbeeld voorstellen dat het erg lastig kan zijn om dat vanaf een dorp in jouw omgeving verkocht te krijgen. Misschien is het wel al tot op het eind van de stelbout opgerekt.
Helaas laat niet iedereen de kringloop komen in zulke gevallen. Daarbij hebben kringloopzaken het nu erg moeilijk omdat er veel aanbod is en weinig vraag.
Van de andere dingen die je noemt puilen de kringloopwinkels uit. De prijzen zijn een habbekrats als je in ogenschouw neemt hoeveel uren werk er in zo'n winkel zitten.