Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1444 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33590 berichten
@Polling, correct. De volgende is voor jou.

Dat is toch het mooist bij het geven van de oplossing, zelf ter plekke zijn geweest.

Jan
Ik moest wel even zoeken waar precies.

Volgende:
6DBFA5F6-9F19-47DD-89F0-B5C43C5F0C08.jpeg
Ook hier moet je blijkbaar geweest zijn, op streetview staat de wegwijzer niet….
Geen idee....
Vanuit een andere hoek…
BDAEEC01-EB18-400B-A1F8-705CC31705D6.png
En het is vandaag een kantoordag, dus vanaf een uur of 9-12 en 13-18 uur geen toegang tot openbaar internet…
Ik heb geen idee... En ik heb geen tijd om de meetlat erbij te pakken.

Gezien je woonplaats: ergens bij de Drunense Duinen in de buurt?
Aan de afstanden gezien kom ik eerder ergens in de Achterhoek uit, Winterswijk?
Verder geen idee wat het verband is tussen die plaatsen, vermoedelijk vakantiebestemmingen van de eigenaar van dat huis?
Ook geen idee…
Provincie klopt niet, is Overijssel. We slipen in een Landal-park en dit was op loopafstand van dat park. Vanwege het geluid zou ik niet in. Dat huis willen wonen (vanwege de locatie wel).
Met deze aanwijzingen is het niet moeilijk meer, bij Holten: https://goo.gl/maps/eZcHMVnBdTnGZ9ez5
Helemaal goed Tovenaar. Toch teveel aanwijzingen in 1 keer. ;-)
Jij bent weer.
foto.jpg
De foto is erg onscherp.... :?
Wilde gok: ergens ten noorden van Hilversum.
Goeie gok Willem. Niet ten noorden van Hilversum, maar ook niet ten zuiden. :)
De tovenaar schreef:
do 23 mar, 2023 10:11
Goeie gok Willem. Niet ten noorden van Hilversum, maar ook niet ten zuiden. :)
Dan gok ik maar zo dat de foto ergens aan de westkant is genomen. Zo te zien zie ik aan de horizon de televisetoren van Hilversum.
't Zou bij Kortenhoef kunnen zijn.

Jan
willem.m schreef:
do 23 mar, 2023 10:01
Wilde gok: ergens ten noorden van Hilversum.
Ik ken Hilversum goed, er is heidelandschap ten noorden van Hilversum tot aan de A1. Laren, Crailoo en zo. Heb er in m'n jeugd wel duizenden malen door gefietst.
Zoek het niet ten westen maar ten oosten van Hilversum. Dat ding is geen tv toren maar een veel lagere zendmast op ongeveer anderhalve kilometer ten zuiden van het plaatje.
Oostelijk van Hilversum heb je Baarn en Hoogland, als je de weilanden en de rand van een nieuwbouwwijk in aanmerking neemt. Soest is daar te bosrijk voor. Maar zendmast? :?
Ik ga nu weg, kan niet verder zoeken.
https://www.google.nl/maps/@52.214435,5 ... 192!8i4096

Daar beneden staat ie. het is Amersfoort.