Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1403 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33588 berichten
JanH schreef:
wo 08 feb, 2023 21:05
👍
Exacte locatie: https://www.google.nl/maps/@53.2869069, ... !1e3?hl=nl
(nog niet zichtbaar op Streetview, Satelliet of Mapillary)

Beurt naar Hilver / Jan.
Ah, bij het pluimveebedrijf gekeken, maar zag 'm niet. De hele Oostumerweg tussen Garnwerd en Oostum afgezocht met streetview.
Vond het artikel via zoeken op picknicktafel stuurhut boot.

Volgend raadplaatje komt. Even zoeken in m'n archief.

Jan
De volgende:
Raadplaat 2023-02-08 B.jpg
Jan
Willem is weer aan zet.

Jan
En we draaien door:
fahrenaufdiefahradbahn.jpeg
JanH schreef:
wo 08 feb, 2023 19:31
@willem.m: Martin? 🤔
Wij hadden vandaag bezoek in huis met een maaltijd, vanmorgen ervoor gezorgd dat het huis door een ringetje gehaald kan worden, daarom geen tijd voor raad plaatjes.
willem.m schreef:
wo 08 feb, 2023 21:59
En we draaien door:
fahrenaufdiefahradbahn.jpeg
Dat die stammetjes daar los liggen lijkt me in de zin van het Amsterdamsebosongeval niet zo'n fantasttisch idee. Misschien iets om door te geven?

Grappig dat men als het om fietsen gaat altijd opnieuw het wiel moet uitvinden. Bij een autoverbinding was men beslist niet op dit idee gekomen en moest een dergelijke voorziening uiteraard tot een meter diep in beton bevestigd worden want er zou eens iets mee gebeuren.

Geen idee weaar het is.
Leon schreef:
do 09 feb, 2023 11:47
... Geen idee weaar het is.
Ik ook niet. Ik gebruik dit topic dan ook als tool om de locatie (met hulp van anderen) te bepalen. 😉
Je zou deze tool kunnen gebruiken: https://overpass-turbo.eu/s/1rad
Heb het in de omgeving van Den Bosch, noch Tilburg, noch Arnhem/Nijmegen niet kunnen vinden. Misschien is het nog nieuw en nog niet op OSM ingevoerd?
Geen idee of het op OSM staat.

Tip: Het is in de provincie Utrecht.
En toen werd het gemakkelijk: Rhenen
Via "appartementencomplex utrechtse heuvelrug"
Ah daar, Oude veensegrindweg Veenendaal.
Te laat, dacht dat het in Veenendaal lag maar is idd Rhenen.
JanH schreef:
do 09 feb, 2023 12:53
En toen werd het gemakkelijk: Rhenen
Via "appartementencomplex utrechtse heuvelrug"
Helemaal correct!

(Sorry voor de late reactie. Ik had vergaderingen. Nu weer in de trein, maar die stopte vanwege een loslopend paard en -ik neem aan- mensen die het paard proberen te vangen.)
Vergaderingen, en niet op je smartphone kijken? Das wel heel erg oldskool. :wink:

Nieuwe opgave:
KnipselHH.JPG
JanH schreef:
do 09 feb, 2023 17:49
Vergaderingen, en niet op je smartphone kijken? Das wel heel erg oldskool. :wink: ...
Op zich helemaal mee eens, maar in dit geval moest ik voorzitten. Omdat deze vergadering bovendien hybride en in het Engels was, resteerde er nog maar 24.7% mental CPU voor andere taken. Dat is zelfs voor mij te weinig om Raadplaatje de noodzakelijke aandacht te schenken.
De Tovenaar heeft het goed en krijgt de beurt om een nieuw Raad plaatje! te plaatsen.
piet.jpg
pieterberg bij westerbork?
Ik zie Pieterburen 94 km staan. Dan pak ik de kaart van het Pieterpad bij https://www.pieterpad.nl/etappes
Met de calculator in mijn hand telde ik de afstanden vanaf Pieterburen bij elkaar op, totdat er 90 km in Schoonloo staat. Het kaartje links vergeleek ik met Google satelliet, maar er is geen Streetview. Moet ergens 4 km vanaf Schoonloo zijn. Probeerde ik uit te vergroten om een glimp van het informatiebord links op te vangen, maar noppes.