Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1269 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33418 berichten
Correct. Foto genomen tijdens de TransAm.
Hiero:
https://maps.app.goo.gl/JPhYUw5HY4moeDU9A

Gezocht op
"oregon bridge mountain" >> geen resultaat
"idaho bridge mountain" >> bingo

"... Time Zone Bridge ... Salmon River ... The bridge marks the dividing line between the Pacific and Mountain time zones in Idaho."
https://www.spokesman.com/blogs/boise/2 ... ime-zones/
Helemaal goed. Jij bent weer.

Had deze foto al eerder willen plaatsen maar dat was in het Google Afbeeldingen / Lens tijdperk. Toentertijd niet geplaatst omdat de foto direct automatisch herkend werd. Nu deze hulpmiddelen niet meer gebruikt worden door de deelnemers van dit spel heb ik veel meer foto's beschikbaar :)

Edit: in aansluiting op je tweede link: Idaho heeft een ietwat vreemde (IMHO) verdeling in tijdzones:
KnipselT.JPG
JanH schreef:
ma 03 okt, 2022 21:36
... Had deze foto al eerder willen plaatsen ... Nu ... heb ik veel meer foto's beschikbaar :) ...
Mooi zo, want die foto's uit de States zijn meestal wat prettiger om naar te kijken dan de zoveelste kerk in Europa. Alhoewel...

Nieuwe opgave:
foto.jpeg
Eglise Saint Martin in la Brigue in het prachtige Roya dal.
Dit dal is zwaar getroffen door noodweer 2 jaar geleden.
Deze zomer met eigen ogen aanschouwd.
Klopt: in La Brigue, in een zijdal van het Royadal. Ze waren nog op veel plekken in het dal bezig wegen te herstellen. Jij mag de volgende foto plaatsen!
Nog een kerkje...

Bijlagen

Zouden ze vroeger kerken net zo beeldvervuilend hebben gevonden als vandaag de dag de windmolens?
Feit is dat kerken stuk voor stuk verschillen en daardoor een goed oriëntatiepunt blijken te zijn.
Ik pleit voor het bannen van kerken als zoekplaatje.
JanH schreef:
ma 03 okt, 2022 21:36
Edit: in aansluiting op je tweede link: Idaho heeft een ietwat vreemde (IMHO) verdeling in tijdzones:
Screenshot_20221004-102908.png
Inderdaad, het strookt ook niet met de Great Divide.
Zouden ze vroeger kerken net zo beeldvervuilend hebben gevonden als vandaag de dag de windmolens?
In de nederlandse Bible-belt staan diverse kerken die ik beeldvervuilender vind als een mooie windmolen.

https://www.google.nl/maps/@52.0586559, ... 6656?hl=nl

Volgens mij vond "het volk" de Eifeltoren ook beeldvervuilend toen deze destijds werd geplaatst.
Poppink schreef:
di 04 okt, 2022 10:26
... Feit is dat kerken stuk voor stuk verschillen en daardoor een goed oriëntatiepunt blijken te zijn.
Ik pleit voor het bannen van kerken als zoekplaatje.
Ik vind je reactie apart, na twee m.i. visueel best aantrekkelijke foto's met kerkgebouwen erop. Ook volg ik je redenering niet. Mogen we wat jou betreft geen foto's meer plaatsen met een onderscheidend element (kerken, bruggen, sluizen, kastelen etc)? Zonder tegenbericht ga ik ervan uit dat je de knipoog bent vergeten. 😉
willem.m schreef:
di 04 okt, 2022 13:26
Poppink schreef:
di 04 okt, 2022 10:26
... Feit is dat kerken stuk voor stuk verschillen en daardoor een goed oriëntatiepunt blijken te zijn.
Ik pleit voor het bannen van kerken als zoekplaatje.
Ik vind je reactie apart, na twee m.i. visueel best aantrekkelijke foto's met kerkgebouwen erop. Ook volg ik je redenering niet. Mogen we wat jou betreft geen foto's meer plaatsen met een onderscheidend element (kerken, bruggen, sluizen, kastelen etc)?😉
Bomen, kanalen, bergen, stranden, huizen en zeker klassieke windmolens! ;-)
Deze kerk heeft eerder als raad plaatje gestaan, maar ik vind het wel mooi dat men bij die gloednieuwe kerk de jaren '30 stijl heeft aangenomen. Er bestaan helaas lelijke gedrochten van moderne kerken.
Bert van Sprang schreef:
di 04 okt, 2022 10:50
In de nederlandse Bible-belt staan diverse kerken die ik beeldvervuilender vind als een mooie windmolen.

https://www.google.nl/maps/@52.0586559, ... 6656?hl=nl...
Martin E. van Doornik schreef:
di 04 okt, 2022 19:10
Deze kerk heeft eerder als raad plaatje gestaan ...
Klopt. Die heb ik geplaatst.
Ede 1.jpg
Waar zijn we eigenlijk gebleven?
fietsreiziger moet het antwoord van renel al dan niet bevestigen.
Ik had gezocht op "church mountain lake alps". Maar het kan een replica zijn..
Ongeschreven Regel 35 lid 2b schrijft voor dat indien de raadplaatplaatser na een reactie met de juiste oplossing tenminste 24 uur niet van zich heeft laten horen, het Presidium van het Topic een advies van de Forumadvocaat kan vragen inzake ingebrekestelling van de raadplaatplaatser en hierover vervolgens een besluit neemt. De raadplaatplaatser wordt hierover niet vooraf ingelicht. Na ingebrekestelling valt het recht om een nieuwe opgave te plaatsen terstond toe aan degene met de juiste oplossing.
Ik kan in de ongeschreven regels niets terug vinden over hoe te acteren indien het besluit van het Presidium voortijdig gelekt wordt naar de media.