Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:We hebben een tijd terug in dit draadje min of meer afgesproken niet meer rechtstreeks op afbeeldingen te zoeken omdat met name Google Lens het wel erg gemakkelijk maakte. Volgens mij hebben de meesten zich daar goed aan gehouden. Vaak legt de rader ook uit hoe hij/zij het plaatje wel gevonden heeft.
Dat weet ik. Zie de uitleg van Leon.JandeFietser schreef: ↑do 09 jun, 2022 09:20Microsoft heeft een eigen versie van Google Lens. zit standaard in Microsoft Edge
Willem bedoelt te zeggen dat we afgesproken hebben dat we niet met Lens o.i.d. zoeken maar met zoekwoorden, je herinnering of beter nog ons eigen vernuft om aan de hand van kenmerkende informatie van de afbeelding de locatie te duiden.willem.m schreef: ↑do 09 jun, 2022 09:36Dat weet ik. Zie de uitleg van Leon.JandeFietser schreef: ↑do 09 jun, 2022 09:20Microsoft heeft een eigen versie van Google Lens. zit standaard in Microsoft Edge
We hebben zoeken via Bing of Lens als onsportief bestempeld.
Ik had het al eens eerder gezegd in dit topic...Martin E. van Doornik schreef: ↑do 09 jun, 2022 12:51Excuses, ik zal niet meer "bingen", die regel was me ontschoten....