Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:JanJoost, jij hebt humor!JanH schreef: ↑zo 28 feb, 2021 23:04Hmmm, die is eerder op het forum geweest, in een filmpje.
viewtopic.php?f=3&t=34498&hilit=brieven ... 20#p358476
(Dit is geen oplossing want de exacte locatie heb ik niet)
Maar dat is mijn huis!Poppink schreef: ↑zo 28 feb, 2021 23:23JanJoost, jij hebt humor!JanH schreef: ↑zo 28 feb, 2021 23:04Hmmm, die is eerder op het forum geweest, in een filmpje.
viewtopic.php?f=3&t=34498&hilit=brieven ... 20#p358476
(Dit is geen oplossing want de exacte locatie heb ik niet)
Nummer 9 volgens mij, maar ik doe niet mee voor de oplossing.
Ja! dat is het juiste antwoord! Je naam stond zo prominent op de mooie brievenbus, dat ik gisteren toch even in de remmen moest om het fotootje te maken...
+1Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 01 mar, 2021 09:53Kan de foto verwijderd worden, ik voel me niet op m'n gemak, ben bang dat vreemde personen ook mee kunnen kijken. Ik kan ook niet zomaar foto's van woningen van verenigingsleden plaatsen, er bestaat zoiets als privacywetgeving.
Gisteren? Dan was ik op mijn molen, anders stond er een bakkie koffie voor je klaar.
Gisteren scheen in Stad wel de zon. Op mijn raadselfoto komen er veel wandelaars voor.Jan-Joost schreef: ↑ma 01 mar, 2021 17:04Ja, da's precies dezelfde erwtensoep als waar ik gisteren doorheen reed. Koud was het ook, dus een kopje koffie was welkom geweest. Die onthoud ik voor de volgende keer..
Ik denk te zien dat je op een kruispunt aan rijdt, met links een (elektriciteits)huisje en een GSM mast. Ziet er uit als iets waar ik nagenoeg dagelijks langs zou kunnen komen maar hoe lang ik ook op gsmmasten.nl (best een leuke site, trouwens..) zit te turen, ik kan deze combi zo niet vinden...
Ik reed alleen via Stad naar m'n molen en terug, meer niet. Klussen aan de ramen van de molen.Poppink schreef: ↑ma 01 mar, 2021 18:45Laat me even nadenken.
Je was gisteren in Stad en ook op de molen.
Het plaatje moet dus geschoten zijn tussen Groningen en Westeremden of tussen Kolham en Westeremden en nog preciezer waar een van de beide routes ....
Hebbes!
Capture.JPG
Veel wandelaars, Pieterpad.
Capture2.JPG