Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldse fietsfilmpjes! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wereldse fietsfilmpjes!

513 berichten

Helemaal geweldig!!! Lekker mee genieten als je even niet zelf op de fiets kan zittten...
Groet, Rena :wink:
Moderated: Gelieve op normale manier met elkaar om te gaan. Dit soort opmerkingen horen niet thuis op het forum. Jarno

Sommige mensen kun je beter niet in de weg lopen... :wink:

Maar dit even terzijde; na het fietsen is een afterparty wel leuk dus ik snap dit initiatief wel. Lekker nagenieten en nadenken over een volgend avontuur.

Moderated: Gelieve op normale manier met elkaar om te gaan. Dit soort opmerkingen horen niet thuis op het forum. Jarno

Moderated: Gelieve op normale manier met elkaar om te gaan. Dit soort opmerkingen horen niet thuis op het forum. Jarno

Moderated: Gelieve op normale manier met elkaar om te gaan. Dit soort opmerkingen horen niet thuis op het forum. Jarno

Lijkt me een mooi moment om het dan hierbij te laten en het weer over YouTube te gaan hebben. Leuk initiatief !!!! Nog meer mensen met filmpjes ...

Wouter

Ik wil ook meer filmpjes zien... heerlijk als tussentijds vermaakt... en een heel leuk initiatief! Dat zouden meer mensen moeten doen!

Groet, Rena :wink:

Het filmpje met Frank van Rijn zou ook niet mogen ontbreken, John ;-)
http://nl.youtube.com/watch?v=4niXuty7vIk

Frank schreef:Behalve de filmpjes van John Telleman op Youtube staan er ook een heleboel van Lisette Verzijl en Marco Meijerink zag ik. Ik heb ze geprobeerd te verzamelen:.....

Veel kijkplezier.
Blanche, misschien kun je er naar linken in Youtube??

Groetjes,
Frank

Hoi Frank

Da zijn er veel :D Bedankt!

Ikzelf kan ze niet linken naar de groep wereldfietser. Degene die de filmpjes heeft gemaakt moet ze zelf toevoegen aan de groep Wereldfietsen Zo laat je bovendien nog wat zeggenschap bij diegene die de filmpjes heeft gemaakt.

Toevoegen doe je door naar de groep Wereldfietsen te gaan en vervolgens rechtsboven op - video's toevoegen - te klikken. Al de video's die je op jouw Youtube-pagina hebt staan, kunnen zo snel toegevoegd worden aan de groep.

Wat ik wel kan doen is Marco een uitnodiging sturen. Kan die zelf kijken of ie mee wil doen. Tis wel zo netjes.




8) Blanche

Ik heb inmiddels ook wat filmpjes toegevoegd, het zijn vnl. fotocompilaties, bij een enkele (Utah, Engeland) zit er ook bewegend beeld tussen.
Leuk initiatief Blanche! En ik geniet achteraf ook nog altijd volop van de afgelopen reizen.

jim

Hoi Jim,
jimvdberg schreef:Ik heb inmiddels ook wat filmpjes toegevoegd, het zijn vnl. fotocompilaties, bij een enkele (Utah, Engeland) zit er ook bewegend beeld tussen.
Leuk initiatief Blanche! En ik geniet achteraf ook nog altijd volop van de afgelopen reizen.

jim
Ik heb gisteren ook bij jou gekeken en je heb er flink wat op het net gezet zeg. Zo'n 20 jaar geleden heb ik ook in Utah (en Colorado) gefietst en het was leuk om het weer terug te zien.

Thanks,
Frank

jimvdberg schreef:Ik heb inmiddels ook wat filmpjes toegevoegd, het zijn vnl. fotocompilaties, bij een enkele (Utah, Engeland) zit er ook bewegend beeld tussen. jim
De foto's bewegen toch ook bij jou jim :lol:

Blanche

De tovenaar schreef:Het filmpje met Frank van Rijn zou ook niet mogen ontbreken, John ;-)
http://nl.youtube.com/watch?v=4niXuty7vIk
Het gevraagde filmpje plus de rest op de wereldfietser youtube!
Zie: http://nl.youtube.com/groups_videos?name=Wereldfietsen

Groeten,

John.
Wereldfietsen op Youtube


Maak jij ook wel eens een filmpje en of fotopresentatie van je fietsvakantie? Zet je filmpje of presentatie dan op Wereldfietsen op Youtube en deel je passie met andere Wereldfietsers. Een bron van inspiratie voor een volgende fietsreis naar.....?

Doe je ook mee?

Toevoegen gaat snel en eenvoudig. Ga naar de groep Wereldfietsen op Youtube en klik rechtsboven op - video's toevoegen -. Al de video's die je op jouw Youtube-pagina hebt staan, kan je zo toevoegen aan de groep en delen met andere Wereldfietsers.

Nu al op Wereldfietsen op Youtube >>

:arrow: 39 video's en 8 leden

8) Fietsen met Frank van Rijn
8) Fietsen in Bulgarije
8) Fietsen in Cambodja
8) Fietsen in Argentinië
8) Fietsen in Marokko
8) Fietsen in de Pyreneeën
8) Fietsen op Madera
8) Fietsen in Spanje
8) Fietsen in Central Azië
8) Fietsen in Georgië
8) Fietsen met Frank van Rijn
8) Fietsen in Noorwegen
8) Fietsen in Cuba
8) Fietsen in Thailand
8) Fietsen in Catalonië
8) Fietsen in Oezbekistan
8) Fietsen met Harm
8) Fietsen in Punjab en de Himalaya
8) Fietsen in China
8) Fietsen in Slovenië
8) Fietsen in Frankrijk
8) Fietsen in Syrië, Libanon en Jordanïe
8) Fietsen in Laos
8) Fietsen in Zwitserland en Italië
8) Fietsen in Noorwegen
8) Fietsen in Engeland
8) En natuurlijk ook fietsen in Nederland


Veel kijk- en toevoeg-plezier!!


Blanche

Op: http://nl.youtube.com/groups_videos?name=Wereldfietsen
staat nu ook Fietsen In Rajastan!

Veel kijkplezier!

John.

De tovenaar schreef:Wat ook misschien kan is om de zoveel tijd een van de youtube filmpjes op de voorpagina te "embedden". Helaas kan dat niet in een berichtje op het forum.

Afbeelding
Embedded is toch dat je als je op het plaatje klikt je het filmpje kan kijken?
Nou als ik op je plaatje klik, ga ik naar je filmpje. Duz het kan toch!
Hoe doe je dat Minko?

Blanche

Blanche schreef: Embedded is toch dat je als je op het plaatje klikt je het filmpje kan kijken?
Nou als ik op je plaatje klik, ga ik naar je filmpje. Duz het kan toch!
Hoe doe je dat Minko?

Blanche
Als je nu op het plaatje klikt, wordt er een nieuwe window geopend met de youtube site. Wat ik bedoel is dat het filmpje dan in het forumvenster wordt afgespeeld. Zoiets als dit (maar dan met bewegende beelden)
Afbeelding

Dat kan waarschijnlijk niet binnen dit forum, maar misschien wel op de voorpagina van de wereldfietssite.

Wat een geweldig leuk initiatief met die filmpje's. Heb er al heel wat gezien en erg van genoten. Als m'n Roadmaster dit soort tochten ziet, breekt ie uit de schuur. #$%RTGHUJN*&*^&....Sorry, dat is het kwijl dat op m'n toetsenbord druipt. :lol: