Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldse fietsfilmpjes! - Pagina 11 - Forum Wereldfietser

Wereldse fietsfilmpjes!

513 berichten
Shane schreef:Dag allemaal,

Mijn eerste film in het serie "Shane cycles America" is klaar (wel een trailer dus niet zo spannend), de komende weken zullen er meer flimpjes komen van mijn grote avontuur in de VS.

The Trailer
Leuk einde :D. Ben benieuwd naar de rest van het beeldmateriaal.
Dennis & Marijcke schreef:
Shane schreef:Dag allemaal,

Mijn eerste film in het serie "Shane cycles America" is klaar (wel een trailer dus niet zo spannend), de komende weken zullen er meer flimpjes komen van mijn grote avontuur in de VS.

The Trailer
Leuk einde :D. Ben benieuwd naar de rest van het beeldmateriaal.
Ja ik vond hem ook leuk, niet door vertellen maar ik moest het 2 keer doen, de eerste keer stond ik voor mevrouw Liberty..
Het lijkt wel productie werk hier, deel 4 en 5 gaan vanavond de lucht in:)

Daarna gaat het een beetje ophouden,6 is colorado dan komt de midwest, valt weinig over te filmen als je 1500km langs maïsvelden rijdt, errrrrgggg saaiiii
@ Shane Jeetje Shane jij doet echt aan massa productie!
Inmiddels hebben we op de Wereldfietser-group op Vimeo al 239 video's van 74 internationale leden!

Maak jij ook wel eens een filmpje van je fietsvakantie?
Deel je filmpje dan met andere Wereldfietsers via Vimeo.
Doe je ook mee? Toevoegen gaat snel en eenvoudig.

- Meld je aan bij Vimeo.
- Laad je filmpje(s) op Vimeo.
- Ga naar Travelling the world on a bicycle / Wereldfietser op Vimeo.
- Ga terug naar je eigen pagina.
- Selecteer het toe-te-voegen filmpje.
- Klik rechts op add en selecteer dan de groep 'Travelling the world on a bicycle / Wereldfietser'
- Klaar

http://www.vimeo.com/groups/wereldfietser
Deel 8 is klaar

"The last chapter"

Verlopig mijn laatste filmpje, hopelijk dat ik volgende jaar weer op vakantie mag en dat er meer filmpjes komen.

Ondertussen hoop ik achter te komen hoe ik de "auto focus" functie kan verbeteren of uitzetten.
Shane schreef:Deel 8 is klaar

"The last chapter"

Verlopig mijn laatste filmpje, hopelijk dat ik volgende jaar weer op vakantie mag en dat er meer filmpjes komen.

Ondertussen hoop ik achter te komen hoe ik de "auto focus" functie kan verbeteren of uitzetten.
Leuke film, goeie focus op fietsen en blikjes met niet moeilijk te raden inhoud.
Frank
Shane schreef:Deel 8 is klaar

"The last chapter"

Verlopig mijn laatste filmpje, hopelijk dat ik volgende jaar weer op vakantie mag en dat er meer filmpjes komen.

Ondertussen hoop ik achter te komen hoe ik de "auto focus" functie kan verbeteren of uitzetten.
Hier is over nagedacht. Leuke combi van foto's en stukjes bewegende beelden. Geeft een goede indruk.
Bedankt voor het delen !
Shane schreef:Deel 8 is klaar "The last chapter"

Hopelijk dat ik volgende jaar weer op vakantie mag en dat er meer filmpjes komen.
Dat zal toch wle lukken na aankoop van de tandem? Staan er voortaan twee mensen op je video's :wink: Succes met het enthousiasmeren van je vriendin voor de fietsvakanties!

Sumava
a chilly bicycletrip


Sumava, a chilly bicycletrip in de Sumava bossen van Tsjechië. Eind oktober reisde zeven bevriende Wereldfietsers af naar de heuvels en bossen van Tsjechië voor een fietsstocht van 1,5 week. De beste tijd om in die regio te fietsen is van begin augustus tot en met eind oktober. Echter dit jaar was het kouder dan normaal. Zo koud dat er weinig tijd en energie overbleef voor het draaien van mooie filmbeelden. Ik hoop echter dat de video ondanks dat wel bevalt.

Het is een zware HD film dus even op de pauze-knop drukken en wachten tot de film helemaal gedownload is anders krijg je een schokkerig beeld. Mocht je videokaart van je pc het toch niet aankunnen, schakel dan HD off in.


Klik op het plaatje en veel kijkplezier!

Bron
Hier is dan mijn eenvoudige filmdebuut. Ik heb hem eerst maar op youtube gezet omdat ik de beelden niet echt scherp vind.

Het betreft mijn vakantietocht van 2008 in Zuid Frankrijk, Provence, Alpe Maritimes e.o.

Zuid Frankrijk 2008
Roald schreef:Hier is dan mijn eenvoudige filmdebuut. Ik heb hem eerst maar op youtube gezet omdat ik de beelden niet echt scherp vind.
Hoi Roald,

Je bent echter hartelijk welkom op Wereldfietser-groep op Vimeo!
We hebben inmiddels 87 leden van over heel de Wereld en 265 video's!
Probeer je presentatie daar eens hoog te laden, waarschijnlijk is de kwaliteit dan beter.
Ik zie dat je al lid bent geworden, dus je bent zo klaar :wink: !

Blanche
Hallo Blanche, ook even gespiekt op de site. Heel mooi filmpje printemps en Andaluse. Prachtige beelden, vooral die rupsen in colonne, maar ook de bloemen en af en toe een voorbijrijdende cycliste. De raderen draaien maar eens zal ik of iemand anders een fiets voor een camera alleen of een onbemand vliegtuigje, die fietsers volgt, uitvinden, want die fietser alleen in beeld lijkt zo lonelyness of is it just illusie? :?:
DriesBa schreef:De raderen draaien maar eens zal ik of iemand anders een fiets voor een camera alleen of een onbemand vliegtuigje, die fietsers volgt, uitvinden, want die fietser alleen in beeld lijkt zo lonelyness of is it just illusie? :?:
Dank voor je compliment. Dat zou een mooie uitvinding zijn DriesBa! Maar het is maar illusie wat je ziet. De fietser is niet zo eenzaam en heeft altijd zijn vriendinnetje bij zich. Ik heb deze zomer een statief gekocht en zal eens vaker ons 2e filmen, beloofd! Misschien zien we binnenkort nog eens wat van jou verschijnen?

Blanche
Blanche schreef:
DriesBa schreef:De raderen draaien maar eens zal ik of iemand anders een fiets voor een camera alleen of een onbemand vliegtuigje, die fietsers volgt, uitvinden, want die fietser alleen in beeld lijkt zo lonelyness of is it just illusie? :?:
Dank voor je compliment. Dat zou een mooie uitvinding zijn DriesBa! Maar het is maar illusie wat je ziet. De fietser is niet zo eenzaam en heeft altijd zijn vriendinnetje bij zich. Ik heb deze zomer een statief gekocht en zal eens vaker ons 2e filmen, beloofd! Misschien zien we binnenkort nog eens wat van jou verschijnen?

Blanche
Ik bedoelde het overdrachtelijk en wel in het "beeld" dat de kijker ziet. Met cycliste bedoelde ik uiteraard beiden. IJs en weder dienende zal ik jou wellicht een hand schudden op de fiets- en wandelbeurs, tenminste als je aanwezig bent.
Ja het was inderdaad erg rustig in dat stukje Spanje. Maar dat voelde niet als 'eenzaam'. Nee ben er niet bij op de fiets- en Wandelbeurs! Jammer want dan had ik eindelijk De enige echte Drieba ontmoet :wink:
Voor de IJsland liefhebbers, een rivierdoorwading in het binnenland.
http://www.youtube.com/watch?v=ScdK2GGZHt4

Wie info wil over fietsen op IJsland nodig ik graag uit op de fietsvakantiebeurs in Retie (B) bij Turnhout (en Eindhoven) waar ik als informant zit.
Onze voorzitter Jan droomt ervan. De Wereldfietser heeft internationale contacten met fietsverenigingen over heel de wereld. Het videozusje van de Wereldfietser, het video forum op Vimeo is al zo ver! Niet alleen hebben we vele internationale leden onder onze 119 leden en 310 video's maar ook staan we vermeld op een Amerikaanse, Poolse en Britse site van een fietsclub. Kijk maar eens.... 8)


http://www.podrozerowerowe.info/viewtop ... 1966#31966 (Polen)
http://www.syndda.org/?p=599 (Engeland)
http://www.vimeo.com/11967804
weet niet of deze 'fietsie' genoeg is, toch maar es solliciteren
nb slechte kwaliteit
en nog 'n nb welke software heb ik nodig om foto-impressies op 'n muziekje te monteren? Lijkt me leuk!

groetjes, lars
Met iMovie kun je gewoon muziek onder een video (/fotoimpressie) zetten.
Voor Windows heb je Windows Live Movie Maker of zoiets.
Voor Linux (Ubuntu bijv.) heb je Pitivi en Kino.
Wereldfietsen in essentie; een animatie

Deze steengoede animatie van een van de leden van onze videoclub op Vimeo, wil ik jullie niet onthouden. Vooral de passages aan het begin van -Zen and the Art of Motorcycle Maintenance- zijn heel herkenbaar.

Au Soleil (To the sun)
http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/10522970