Additionally, paste this code immediately after the opening tag: The Lost Frontier deel 3 - Forum Wereldfietser

The Lost Frontier deel 3

Hierbij het derde en laatste deel van mijn videoserie over de bikepackingtocht die ik maakte door de West Alpen, met daarin het absolute hoogtepunt van de trip: de Col de Sommeiller:

https://vimeo.com/784959751
Adembenemend en bloedstollend. Jaloersmakend en angstaanjagend. Wat is dit mooi.
Wat overweldigend mooi Marc!

EDIT
'Slapen' op de col du Sommeiller.
Vertaling sommeiller is sluimeren.
Mooi man!
En dan ook die toppen die boven de wolken uitsteken.
Wรกt een wereld!
Indrukwekkend ! En weer fijne muziek eronder
Dirk
Poppink schreef: โ†‘
vr 30 dec, 2022 02:37


EDIT
'Slapen' op de col du Sommeiller.
Vertaling sommeiller is sluimeren.
Mooi man!
Kijk, dat wist ik dan weer niet. Leuk om te weten.
De Sommeiller staat sinds 2 jaar op mijn wensen lijstje, de Col d'Agnel al zo'n 35 jaar.
Ik ben al druk bezig van jouw reis, de Torino Nice rally en de Via del Sale een route samen te stellen.
Alles wat breder is dan een voetpad is wat mij betreft berijdbaar, die letterlijk duizelingwekkende paden langs een steile helling mijd ik liever.
In je derde filmpje gaat je ergens rechtsaf een voetpad haarspeldbocht in. Brrrr!
Even daarvoor die keuze waar je bij een soort rotsenbult op het pad de keuze links maakt ipv vlak langs de steile kant en dan even stilstaat. Brrrr!
Ik heb al besloten om bijvoorbeeld het laatste stuk naar zo'n top gewoon te voet te doen en de fiets te laten staan.

O ja!
Waarom fiets je steeds met zonder handschoenen?
Zonder handschoenen vanwege huidproblemen (handexceem)
Mooie beelden, mooie reis!
Dank je wel voor het delen van je prachtige en gewaagde tocht! Adembenemend mooi in beeld gebracht. Je hebt me intens laten genieten van iets dat ik zelf nooit zal durven.
Fijn om te horen
Gisteren, op de lazy nieuwjaarsdag, samen met mijn vrouw alle drie de 'Lost Frontier' filmpjes zitten kijken op de breedbeeld tv. Prachtig, erg prachtig! Het doet dan bijna niet onder voor een BBC docu.

Zowel het fietsen zelf, de natuur, als ook de verwondering over hoe je het allemaal in je eentje hebt gefilmd. Bijzonder allemaal.๐Ÿ‘๐Ÿป
N.a.v. de filmbeelden kwam een vraag in me op over deze tocht, maar stel 'm wel even in het andere, algemene draadje over deze prachtige tocht: Beeldverhaal bikepackingtrip Alpen
Flix schreef: โ†‘
ma 02 jan, 2023 12:35
Gisteren, op de lazy nieuwjaarsdag, samen met mijn vrouw alle drie de 'Lost Frontier' filmpjes zitten kijken op de breedbeeld tv. Prachtig, erg prachtig! Het doet dan bijna niet onder voor een BBC docu.

Zowel het fietsen zelf, de natuur, als ook de verwondering over hoe je het allemaal in je eentje hebt gefilmd. Bijzonder allemaal.๐Ÿ‘๐Ÿป
Dankje, Flix
Nu ook opgepikt door bikepacking.com!

https://bikepacking.com/plog/the-last-frontier-video/
Leuk om te horen. Mij hebben ze niets verteld...
Ongevraagd content jatten en er vervolgens drie reclamebanners tussen plaatsen... Het moet niet gekker worden.
Ik vind het leuk, hoor, daar niet van, maar het was netjes geweest om eerst even te overleggen
Blijkbaar is de advertentiewaarde van het reisverslag voldoende groot om dit op die website over te nemen. (En het zijn inderdaad prachtige beelden!)

Toch ben ik wel nieuwsgierig naar het copyright-beleid van die website. Heb je gevraagd waarom ze dit zo doen?
Nee, ik heb nog geen direct contact met ze gehad.

Wel heb ik verleden week mijn route ingestuurd voor plaatsing op hun website (gps-track, foto's en korte routebeschrijving). Daar verwacht ik nog wel een reactie op, dan kan ik het ze gelijk vragen.
Misschien zou je een creative commons license kunnen toevoegen aan je video's?https://vimeo.com/creativecommons