Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Post hier inspirerende foto's van je wintertochten - Forum Wereldfietser

Post hier inspirerende foto's van je wintertochten

Het winterseizoen is ineens hard ingetreden. Voor veel mensen een periode waarin minder gefietst wordt. Dit topic is om het moreel van de doorfietsers hoog te houden ;) Dus graag je mooie foto's van de wintertochten hier posten :)

Vandaag in exploratie-modus dus veel onverhard waarbij je soms voor verrassingen komt te staan (blij dat ik niet met de zware fiets onderweg was) ;)
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
131370124_3996893633677036_124198039520684312_n.jpg
131370124_3996893633677036_124198039520684312_n.jpg (46.46 KiB) 1561 keer bekeken
Niet vandaag, maar wel op 14 december, 13 jaar geleden bij min 6 graden fietsten we naar een paalkampeerplek van Hillegom naar Hazerswoude.
IMG_6059.JPG
IMG_6058.JPG
Nijkerkernauw
IMG_6066b.JPG
Moorsterbeek
IMG_20221214_124252_00_871_2022-12-14_14-40-47_screenshot.jpg
Leersumse Veld
IMG_6072.JPG
Schaatsers op de Leersumse Plassen
Leuk om jullie winterfoto's te zien terwijl ik thuis warmpjes (17-18 graden) zit te werken. In Limburg ziet het er trouwens wel wat minder winters uit dan in het noorden.

Welke winterfietser zou deze video hebben gemaakt? En waar bevindt zich deze woonwijk?
Wolf in woonwijk - https://nos.nl/l/2456383
Wie: Tim Hogenbosch (wereldfietser?):
wolf.JPG
wolf.JPG (25.21 KiB) 1486 keer bekeken
Waar: deze dijk. Nieuwbouwwijk: De Stelt Zuid.
In deze Streetview zijn de flats nog niet zichtbaar. Wel van de ander kant: hier. Fietspad nog in aanleg.
Op de dijk bij Lent-Doornik? Is-ie misschien met Martin uit het noorden meegekomen? 😅
willem.m schreef:
wo 14 dec, 2022 18:04
In Limburg ziet het er trouwens wel wat minder winters uit dan in het noorden.
Viel me ook tegen :| Liep al met het idee van een dergelijk topic maar vanochtend was er ineens nergens rijp te bekennen. Dat terwijl ik een paar dagen geleden nog door de sneeuw fietste (maar ja, toen geen foto's gemaakt). En het zonnetje was voelbaar lekker dus daarin smolt ook alles weg ondanks dat het onder 0 was.

Maar er komt vast nog wel "wit' weer aan :)
Doorfietsen met koud weer dacht ik dit jaar over te kunnen slaan; we zijn aan t overwinteren in de Luberon. Maar ja, tis hier ook winter :wink:
Dat is prima te doen, alleen de klei in het dal lijkt erg op de Limburgse löss. Daar ben ik dan weer geen echte fan van bij natheid.
IMG_0005.jpeg
IMG_0065.jpeg
DSC00628.JPG
gemaakt tijdens dagelijkse wandeling
Uit Stad:
Image 2022-12-14.jpeg
Normaal een grasveld. Vorige week onder water gezet.
Hier ook een paar foto's, niet van vandaag maar pre-corona in Canada.
Tussen het ijs-breken door, "frisse neus halen" op de fiets.
ijs.jpeg
sarnia 1.jpeg
sarnia 5.jpeg
sarnia 2.jpeg
sarnia 3.jpeg
Het woonwerk-ritje van vanmorgen

Bijlagen

Mijn ritje deze namiddag.
's Morgens is het hier ook frisjes; nauwelijks 20 graden. 😈
De rest volgt in het voorjaar in een uitgebreider verslag 'op DEET 2'.
20221215_151217.jpg
mavave schreef:
do 15 dec, 2022 12:03
Het woonwerk-ritje van vanmorgen
Dat loopt dan via een mooi traject :)
JanH :
Leuk hè daar bij bernoulli plein, hebben m’n kinderen gister nog geschaatst!

Vorige week prachtige Drenthe tocht gemaakt in de ochtend, 80 km rondje, BUFF gekocht van te voren, erg goede aanwinst!
Prachtig als Drenthe wit is met zonnetje erbij!!!!!
Gister winter craft ondershirt gekocht en ga straks weer lekker op de MTB route Gieten fietsen, met misschien grolloo erbij…
Met de juiste kleding en geestelijke vibe kan je hele jaar door fietsen! Heerlijk!!!!!

Foto’s posten is me nog niet gelukt.

Gr ej
@ej, zie hier voor een handleiding hoe foto's te uploaden:
viewtopic.php?f=6&t=30412#start

Deze is nog van vorig jaar, helaas kan ik door een blessure op dit moment niet fietsen.
IMG 2960_new.png
Ritje van vorige week op de Koga WTS, vandaag route Gieten en Grolloo vanaf Annen

Bijlagen

Moet nog beetje oefenen met foto’s uploaden haha

Bijlagen

Zet je fotos eerste even in Paint van Windows tenzij je een ander stukje programma hebt waar je de fotos kan bewerken.