Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Noord naar zuid - Forum Wereldfietser

Van Noord naar zuid

Ik heb zo juist een mooie fietstocht achter de rug :D Van het hoge noorden naar Zuid Limburg. Over een maand naar het buitenland :)

Zie hier de video : https://youtu.be/MN9pJCeWs_E
Leuk gemaakt Martin.
Opnames waren behoorlijk stabiel.waar had je de camera? En welke?

Dirk
martinmack schreef:
ma 07 jun, 2021 10:53
.. Van het hoge noorden ...
Bedankt voor het delen, zag ook wel bekende stukjes die ik ook heb gefietst.

Enneh, Meppel reken ik niet tot het "hoge noorden". Met jouw daggemiddelde is het nog bijna 2 dagen fietsen naar de Noordkaap. :wink:
dik5 schreef:
ma 07 jun, 2021 18:19
Leuk gemaakt Martin.
Opnames waren behoorlijk stabiel.waar had je de camera? En welke?

Dirk
Beste Dirk,

Ik doe dat met deze constructie. Ik heb een hulpstuk laten bevestigen door de Vakantiefietser in Amsterdam en daar aan een opzetstuk voor een Gopro. Werkt heel fijn want het beeld is stabiel en je kunt zien wat je filmt. :D Doordat er een hulpstuk aan het stuur zit staat de camera hoger en filmt hij niet de stuurtas.

Ik weet niet het merk..... Ik zou zeggen vraag het de vakantiefietser. :D

Zie de foto.

Groeten,
Martin

Bijlagen

Mooi! Welke GoPro heb je gebruikt?
ivokremer schreef:
za 12 jun, 2021 10:15
Mooi! Welke GoPro heb je gebruikt?
gopro hero 8 :D
Ik mis in je filmpje / foto's het bekende Fruit / ijs marktje "de Wingerbergerhoeve" tussen Epen en Camerich in zuid Limburg. Die is niet te versmaden. :?
trooper schreef:
ma 28 jun, 2021 11:50
Ik mis in je filmpje / foto's het bekende Fruit / ijs marktje "de Wingerbergerhoeve" tussen Epen en Camerich in zuid Limburg. Die is niet te versmaden. :?
haha klopt :wink: Gopro vraagt echt heel veel geheugen. Aan het begin en midden veel opgenomen met als resultaat : De vaalseberg als laatste.

Volgende keer een nog groter geheugen mee :D
Hoeveel geheugen had je mee dan?