Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Post hier je mooiste foto's! - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

Post hier je mooiste foto's!

223 berichten
Wat een vervelende reacties hier op een welgemeende tip om een foto die knetterscheef staat recht te zetten.
Bedenk dat als die foto verder niet zo mooi was geweest die tip helemaal niet was gekomen.
Afbeelding
Geen street- maar beachphotography :)
janenliseth schreef: Afbeelding
Variant.
Afbeelding
Leuk thema, daar heb ik er ook wel een van;
imgp2060.jpeg
2020-01-18-WA0025.jpg
Afbeelding
Afbeelding
Wie is er niet groot mee geworden, kasteel van Floris.
7F7F42E7-EBB9-41B5-9A1D-FF446099A16F.jpeg
Een mooiste foto van een overwoekerd spoor (kandidaat voor Raadplaatje 💡) gevolgd door een kasteel dat de Wetten der Zwaartekracht tart. Ben benieuwd naar de volgende in deze nu al legendarische reeks. 🤭
Camping Fort Spion

In de avond 19.30 uur
Afbeelding

In de ochtend 6,30 uur
Afbeelding
Tijdens een ritje door de Ardennen. Uiteraard rustig eromheen gereden zodat moeders weer uit de bosjes kon komen. 8)

Afbeelding
Die is wel héél klein :)
Ik vermoed dat dit hertje kort hiervoor was geboren. Dit was in een gebied waar nauwelijks fietsers of wandelaars komen.

Nog maar eentje dan, voor kustbewoners vrij gewoon hoorde ik, maar als Brabander stap je toch even van je fiets 8)

Afbeelding
Zonsondergang
DSC_3534.JPG
Het voordeel van fietsen op weg naar de top
Afbeelding

Afbeelding
Niks geen download uit internet maar dit is echt mijn eigen foto en ik heb hem ook nog over z'n kop geaaid.
DSCF2326.JPG
Met de lockdown is het alweer een tijdje geleden, maar gisteren tijdens een fietstocht toch maar weer een momentje gepakt...
DSC03675-1 - kopie.JPG
Fedor schreef:
za 08 mei, 2021 18:15
Met de lockdown is het alweer een tijdje geleden, maar gisteren tijdens een fietstocht toch maar weer een momentje gepakt...
Tegenlicht doet wonderen 😎

Morgen belooft een fijne fotodag te worden: met enorme temperatuurverschillen en afwisselend zon en regen en uiteindelijk onweer in het vooruitzicht.

Hieronder een kiekje met mijn telefoon, een paar dagen geleden op mijn -zo voelt het althans- duizendste coronasleurwandelrondje gemaakt.

PXL_20210505_183009445.jpg
Leuk, die corona-rondje-foto(s)!

Wij hebben onze rondje-foto’s laten afdrukken op honingraat-vorm en aan de muur gehangen. Een blijvende herinnering aan onze dagelijkse corona-wandelingetjes.
CABB77E2-91DB-404B-850D-A440A01C132C.jpeg