Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sea to Summit - Forum Wereldfietser

Sea to Summit

Deel twee van mijn bikepackingavontuur op de Canarische Eilanden:

Bron
Prachtig filmpje. Hier kan ik echt van genieten! Mooi tie time lapses, vooral na zonsondergang als de wolkendeken dikker en dikker wordt.
Mooi Marc! Muziek van The Bridge, nice! ;)
S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D
Dank voor de lovende woorden!
Mooie film weer.
Ik vind je 'selfie-stick' set-up erg intrigerend. Ben blij dat je het niet al te veel gebruikt, want dat zou me wat misselijk maken. Maar als je het wel gebruikt ziet het er erg tof uit.
Vraagje daarover, hoe krijg je het zover dat je het shot van richting kan veranderen. Zeg van links van je hoofd tot naar voren of naar de rechterkant?
Fraaie filmpjes weer, prima inspiratie :-)
Inderdaad prachtig en geweldig camera werk. Ben ook benieuwd naar je 'selfie stick' en welke camera je hebt gebruikt.
Prachtig
Wederom dank voor de complimenten. Voor de "selviestick" gebruik ik zoveel mogelijk onderdelen die ik toch al bij me heb, zoals statiefje en zaklamp. Foto's van een eerste prototype staan op mijn Facebook:https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

De constructie ziet er inmiddels wat strakker uit, maar het principe is gelijk gebleven.
De concentrische as waaromheen de boom draait helt iets naar voren en omdat het zwaartepunt van de boom met camera net iets aan de voorkant ligt, laat de camera zich "sturen" door je hoofd te kantelen. De camera zakt dan in wezen naar het laagste punt.

Voor de shots vanaf mijn helm gebruik ik een Gopro Hero 3+ black, voor de overige opnamen een Panasonic Lumix G6.