Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video: Salzburg-Salzburg (Praag-Venetïe en midden-Europa 1) - Forum Wereldfietser

Video: Salzburg-Salzburg (Praag-Venetïe en midden-Europa 1)

Deze fietsreis eindelijk eens wat opgenomen en men eerste (fiets)filmpje gemaakt. Voor de eerste keer best tevreden van. Enkel had ik nog wat wijdere shots moeten maken, maar dat is voor volgende keer. Wie weet herken je wel plaatsen of ons.

https://vimeo.com/136020358

groetjes,

Evert
Dag Evert
Leuke video met mooie montage! Mijn vriendin en ik sluiten momenteel +- dezelfde tocht af in Venetië. We fietsten van Salzburg naar Porec (en dan boot) dus vele shots kwamen ons bekend voor :)

Heb je gemakkelijk kampeerplek gevonden langs deze route? Bij ons was het niet altijd evident om geschikte plekjes te vinden.

Grts
Frank
Hey Frank,

Vor campings viel het best mee dat traject. 1 keer hebben we een hotelletje genomen in bad dorfgastein.Hangt natuurlijk af van hoeveel je fiets en wat je onderweg tegenkomt. Wat vonden jullie het mooiste? Ik het traject van en achter Kranskja Gora, hoewel de alpenweides in Oostenrijk ook mooi doorfietsen was, soca vallei ook.
al toffe reacties gehad op het filmpje. leuk!
Echt een leuk gemonteerd filmpje! Inspirerend om ook eens wat anders dan het geijkte te fotograferen/filmen (supermarktbezoek bijvoorbeeld).
Goe gedaan meester Evert! :lol:
Inspirerend!
@evert
"Het mooiste" vonden wij het het Soca dal (etappe rond Tolmin - Kobarid), daarnaast ook spoorweg naar en vooral vanuit Tarvisio naar Kransjka Gora en Bled...

Deel Kroatië was veel gewone autoweg en soms vrij druk...

Hoe regelden jullie het vervoer van en naar?

Grts
Frank VR schreef:@evert
"Het mooiste" vonden wij het het Soca dal (etappe rond Tolmin - Kobarid), daarnaast ook spoorweg naar en vooral vanuit Tarvisio naar Kransjka Gora en Bled...

Deel Kroatië was veel gewone autoweg en soms vrij druk...

Hoe regelden jullie het vervoer van en naar?

Grts
Zelfde als wij dus. Wij zijn met de auto naar Salzburg gereden en dan terug richtig Salzburg via ljublijana en Salzkammergut. Ik had wat schrik van de parenzana op Kroatische kant en die hebben we links laten liggen en zo via Matavun en grotten van skocjan aan terugweg begonnen. Wat ws dat mooi. Jullie die Parenzana gedaan?
krastevg schreef:Goe gedaan meester Evert! :lol:
Inspirerend!

Dankjewel Goran! Wat zeiden ze thuis van het filmpje? Volgend jaar met de kids? :-)
evert86 schreef:
Frank VR schreef:@evert
"Het mooiste" vonden wij het het Soca dal (etappe rond Tolmin - Kobarid), daarnaast ook spoorweg naar en vooral vanuit Tarvisio naar Kransjka Gora en Bled...

Deel Kroatië was veel gewone autoweg en soms vrij druk...

Hoe regelden jullie het vervoer van en naar?

Grts
Zelfde als wij dus. Wij zijn met de auto naar Salzburg gereden en dan terug richtig Salzburg via ljublijana en Salzkammergut. Ik had wat schrik van de parenzana op Kroatische kant en die hebben we links laten liggen en zo via Matavun en grotten van skocjan aan terugweg begonnen. Wat ws dat mooi. Jullie die Parenzana gedaan?
We hebben een stukje oude spoorweg gevolgd vanuit Triëste tot over de Sloveense grens, goed befietsbaar en langzaam omhoog. Daarna zijn we weer de baan opgegaan. Ben je dan uiteindelijk teruggefietst via zijn route "Midden-Europa 1?". Waar hebben jullie de auto achtergelaten?
grts, F
evert86 schreef:
krastevg schreef:Goe gedaan meester Evert! :lol:
Inspirerend!

Dankjewel Goran! Wat zeiden ze thuis van het filmpje? Volgend jaar met de kids? :-)
Precies wat ik nodig had voor mijn lobbywerk thuis! :D

De kids zijn heel enthousiast .... er is nog iemand die moet overtuigd worden! :wink: