Additionally, paste this code immediately after the opening tag: video: test frogbikes en idworx all rohler - Forum Wereldfietser

video: test frogbikes en idworx all rohler

Afgelopen weekend mijn nieuwe all rohler en onze Frogbike uitgetest.

Voor onze test rit hadden we wel voor een hotel gekozen en niet de tent.
Eigenlijk weinig problemen ondervonden wel het schakelsysteem van de frogbike aangepast.

We hebben er van genoten.

http://youtu.be/fasM0vNM5_o

Afbeelding
Leuke video! Wat heb je aangepast aan het schakelen? Ik heb namelijk vanmiddag voor mijn zoontje ook zijn Frog 55 (Team Sky zwart/blauw) opgehaald en ben natuurlijk ook erg benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Verder vraag ik mij af welke snelbinders je gemonteerd hebt. Sector2Bikes had ze niet op voorraad, dus ben ik op zoek naar een alternatief.
Ik heb de gripshift omgebouwd naar een 7 speed shimano rapid fire schakelaar.
Mijn zoon had moeite met de gripshift, klein testje in de straat ging nu al beter.

Op deze site kan je de andere aanpassingen bekijken.

Snelbinders komen volgens mij uit China, die had ik nog liggen.
Vorig weekeinde heeft mijn zoontje zijn nieuwe Frog 62 opgehaald. Een tweetal aanpassingen die je hebt doorgevoerd zijn voor modeljaar 2015 inmiddels standaard.
Kortere stuurpen en een 8-speed versnelling met rapidshifter.

Nu ik nog zo'n mooie All Rohler :D (maar ben bang dat ik het nog even met de easy rohler moet doen)
Bedankt voor jullie reacties! Onze fiets is inderdaad van modeljaar 2015 en voorzien van de 8-speed versnelling met rapidshifter.

Nu maar 'trainen' met de kleine man, zodat we komende zomer de Alpe Adria route kunnen gaan fietsen :-)
In de mei vakantie zijn we "echt" op reis geweest.

onze reis kan je hier bekijken.

Afbeelding
Je zoon heeft er gevoel voor, die heeft een goede lijn te pakken in die afdaling :lol: