Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gimme Shelter - Forum Wereldfietser

Gimme Shelter

Voor wie er geen genoeg van kan krijgen:

Bron
Superleuk filmpje weer Marc! Leuk gemonteerd ook.

En zo te zien een coole route zeg, geweldig!
fietsjunks schreef:Superleuk filmpje weer Marc! Leuk gemonteerd ook.

En zo te zien een coole route zeg, geweldig!
Dank je. Zo reizen we een beetje met elkaar mee...
Prachtig Marc! Weer een geweldige route en mooie beelden.
Heb je toevallig ook de naam/ coördinaten van de graad waar je rond 2:50 overheen fietst?
Lennart-Tampico schreef:Prachtig Marc! Weer een geweldige route en mooie beelden.
Heb je toevallig ook de naam/ coördinaten van de graad waar je rond 2:50 overheen fietst?
Thnx. Die graad, dat is de Crete du Mont Jovet, het absolute hoogtepunt van mijn reis.
Bedankt! Die gaat op de kaart (met gave bestemmingen die ik ooit nog eens wil bezoeken)
wauw!
Dankzij dit soort filmpjes komen we de donkere, natte dagen prettig door. Mooi!
Mooi. Bedankt voor het delen.
Mooi filmpje weer. Goede kwaliteit film ook. Een soort moderne cowboy :D
Hey Alma,

Was dit de finale of kom jij mer nog meer mooie beelden?
Goede muziekkeuze !!!
Bedankt voor jullie reacties, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd...
Rob53 schreef:Hey Alma,

Was dit de finale of kom jij mer nog meer mooie beelden?
Goede muziekkeuze !!!
Ik ben door gereden en ook door blijven filmen tot Nes (Ameland). Er komen dus nog veel meer mooie beelden, al zullen ze denk ik niet zo spectaculair zijn als deze.
Mooi hoor! Een bijzondere manier van wereldfietsen. En leuk dat je het hier deelt met deze prachtige filmpjes. Bedankt.
Superleuk weer. Heel even dacht ik dat er geen klimwerk in de route zat, tot op het eind... daar zie je jou omhoog lopen;).

Wat een werk gaat erin zitten zeg, af en toe lijkt de camera best ver van jou verwijderd te zijn.